Slim Windowvisors GB afgerond discussie
Moderator: Moderators
Beste Mensen,
Ik wou zojuist kijken bij de abn welke betalingen er allemaal binnen waren gekomen maar de site meld het volgende:
Internet Bankieren is tijdelijk niet beschikbaar wegens een storing. Wij proberen dit zo spoedig mogelijk te verhelpen. Wij bieden onze excuses aan voor het ongemak en verzoeken u om het op een later tijdstip nogmaals te proberen.
Ik probeer het later nog een xje.
Ik heb trouwens een foto ontvangen van Jesse!
De Slim Visors die staan klaar om verzonden te worden.
Zie het 1ste topic voor de foto
Ik wou zojuist kijken bij de abn welke betalingen er allemaal binnen waren gekomen maar de site meld het volgende:
Internet Bankieren is tijdelijk niet beschikbaar wegens een storing. Wij proberen dit zo spoedig mogelijk te verhelpen. Wij bieden onze excuses aan voor het ongemak en verzoeken u om het op een later tijdstip nogmaals te proberen.
Ik probeer het later nog een xje.
Ik heb trouwens een foto ontvangen van Jesse!
De Slim Visors die staan klaar om verzonden te worden.
Zie het 1ste topic voor de foto
ruben schreef:eej man ik heb ook al een tijdje trug betaald
Beste Ruben,
Ik heb je geld de 23ste ontvangen. De transactie datum was de 21ste.
Ik heb op de 1ste pagina het lijstje aangepast.
Mijn excuus voor de vertraging van het updaten.
- harrold mx3
- New member
- Type Mazda: Anders
- Bouwjaar: 1996
sorry jongen dat jullie nu allemaal op mij moeten wachten maar ik heb problemen bij de bank op momend dat ik gen geld kan pinnen of over kan makken ik krijg volgende week van mijn bank een brief thuis met alle nieuwe gegevens en heb met yello afgesproken vanavond in een telefoon gesprek dat zo dra dat binnen is ook zo snel mogelijk het over maak
zorry voor het ongemak
groetjes harrold
zorry voor het ongemak
groetjes harrold