KLZE to the extreme !!
Moderator: Moderators
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
KLZE to the extreme !!
Deze kerel heeft in een 323 een klze gegooid (en nog wat extra dingetjes veranderd)
http://www.youtube.com/results?search_q ... type=&aq=f
http://www.youtube.com/results?search_q ... type=&aq=f
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
-
- Super-Pilot
- Berichten: 4775
- Lid geworden op: 10 nov 2003, 21:57
- Locatie: regio weert
- Contacteer:
ziet er lache uit
die gast heeft ook iets op de ontsteking gevonden .
zou dit stand alone zijn ?
hij moet wel een nieuwe toeren teller hebben volgens mij.
lijkt me een beetje sterk dat ie 10000 toeren haalt
http://www.youtube.com/watch?v=uWzCAkaaSX4
op 1 minuut 30
die gast heeft ook iets op de ontsteking gevonden .
zou dit stand alone zijn ?
hij moet wel een nieuwe toeren teller hebben volgens mij.
lijkt me een beetje sterk dat ie 10000 toeren haalt
http://www.youtube.com/watch?v=uWzCAkaaSX4
op 1 minuut 30
-
- MazdaMx-3 Sponsor
- Berichten: 258
- Lid geworden op: 29 apr 2005, 14:40
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
Een lijstje met de mod's
- interprep nokkenassen
- Externe oliepomp
- top end nokkenassen springs retainers (lifters?)
- Geen port polish of zoiets, alleen gevlakte koppen
- individual throttle bodies van hayabusa (gelast op het laatste gedeelte van k8 runners die weer op maat zijn gemaakt voor de klze)
- electromotive tec 3 motormanagement (http://www.crespocams.com/servlet/Detail?no=16 )
- icm coil packs (soort ontstekingen) (http://www.crespocams.com/servlet/Detail?no=19 )
- Custom zuigers en ford drijfstangen
- Gelast differentieel
230 pk op de wielen is toch veel hoor. Daarbij moet je denken aan zo'n 250-260 pk op de motor
- interprep nokkenassen
- Externe oliepomp
- top end nokkenassen springs retainers (lifters?)
- Geen port polish of zoiets, alleen gevlakte koppen
- individual throttle bodies van hayabusa (gelast op het laatste gedeelte van k8 runners die weer op maat zijn gemaakt voor de klze)
- electromotive tec 3 motormanagement (http://www.crespocams.com/servlet/Detail?no=16 )
- icm coil packs (soort ontstekingen) (http://www.crespocams.com/servlet/Detail?no=19 )
- Custom zuigers en ford drijfstangen
- Gelast differentieel
230 pk op de wielen is toch veel hoor. Daarbij moet je denken aan zo'n 250-260 pk op de motor
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences