LeonPG schreef:Dat Paypal heb je niets aan, tenzij de verkoper weigert te leveren. Als er iets niet goed is aan de levering, dan kan je alles op eigen kosten terugsturen. Heb er helaas al een zeer negatieve ervaring mee.....
voordeel van paypal in dit geval is wel dat het bedrag direct bij de verkoper belandt..
money transfer via de bank kost ook weer tijd... maar goed, hij lijkt me wel een te vertrouwen persoon
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Nee ik heb nog niet betaald, ik heb dit even uitgesteld tot ik weer wat geld binnen zou krijgen. Ben het daarna stomweg vergeten, compleet mijn schuld er erg dom gezien ik zelf ook pas een GB heb georganiseerd. Komt er zo spoedig mogelijk aan!
ook hier geldt de regel die we hanteren voor groupbuys icm wanbetalers
* bij wanbetaling bij een groupbuy, terwijl er specifiek vermeldt wordt dat inschrijven ook meedoen is zal er notitie worden gemaakt van dit voorval.
volgende keer dat je weer meewilt doen met een groupbuy ben je verplicht om VOORUIT te betalen ( dus voordat de groupbuy officieel is) anders zal je naam geschrapt worden van de lijst en zul je niet mee kunnen doen bij een nieuwe BUY. de modcrew zal hier opletten en indien nodig ingrijpen en de organisator van de buy inlichten over dit voorval
bij herhaalde overtreding hiervan kan het lid rekenen op strengere straffen!!
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten