Gefeliciteerd Harry, heel mooi bedrag
En zoals ik al schreef bij Bram:
nu naar die waarde laten verzekeren, anders is het alleen maar leuk
om te weten!
thnx!,, zat al ff te denken aan een bmw,, gewoon iets degelijker! z'n 328 of 325 6 cilinder, maar vind een eclipse ook wel wat hebben! ben er nog steeds niet aan overuit!
Als ik jou was kocht ik geen 325 of 328, die krengen zijn bijna allemaal afgetrapt! Er rijden meer sjonnies bmw dan eclipse laat ik maar zeggen Maar als je dan toch voor een bmw zou gaan, zou ik deze nemen:
http://www.klokkerautos.nl/bmw%20318%20cabrio%20groen%2098.htm
Nette prijs, nette leeftijd.. Maarja, wel een 318.
scary schreef:thnx!,, zat al ff te denken aan een bmw,, gewoon iets degelijker! z'n 328 of 325 6 cilinder, maar vind een eclipse ook wel wat hebben! ben er nog steeds niet aan overuit!
een bmw is zeker niet degelijker dan een mazda, ze hebben alleen een degelijker imago, maar dat heeft vw ook. iedereen weet dat jappen een stuk betrouwbaarder zijn dan europeanen.
kijk alleen maar naar de betrouwbaarheids top 10 van de laatste 15jaar, komt bijna geen duitser aan te pas.
scary schreef:thnx!,, zat al ff te denken aan een bmw,, gewoon iets degelijker! z'n 328 of 325 6 cilinder, maar vind een eclipse ook wel wat hebben! ben er nog steeds niet aan overuit!
een bmw is zeker niet degelijker dan een mazda, ze hebben alleen een degelijker imago, maar dat heeft vw ook. iedereen weet dat jappen een stuk betrouwbaarder zijn dan europeanen. kijk alleen maar naar de betrouwbaarheids top 10 van de laatste 15jaar, komt bijna geen duitser aan te pas.
ik bedoel het meer degelijker zijn van geen piepende en krakende dashboards of deuren waar je met je pink een deuk in kan duwen