Hey all,
Mijn mistlamp voor aan de bestuurderskant is zwakker dan die aan de andere kant. Ik denk dat er een te zwak lampje in zit daar waar hij zwakker is. Hoe kan ik deze lampies vervangen ?
Ik heb al onder de bumper zitten pruttelen maar kom er echt niet bij.
Zijn ze ook wit te maken?
Gegroet,
mistlamp voor
Moderator: Moderators
- Mx3 maniac
- Co-Pilot
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1995
- Contacteer:
hier is in iedergeval al je antwoord op of ze wit te maken zijn
http://www.mazdamx-3.nl/forum/viewtopic.php?t=8392
Gr Frank
http://www.mazdamx-3.nl/forum/viewtopic.php?t=8392
Gr Frank
Mazda Mx3 klZE 2.5 V6 24V 95 white/black kameleon flaked
2 van de 3 zullen er toch echt uit moeten. Aan de boven kant zijn eht de schroefjes die het verste naar buiten zitten. De odnerste moet er zowieso uit.
Deze zijn van ijzer en zitten in kunststof geschroefd, dus zo vast kunnen ze niet zitten lijkt mij?
In elk geval zit daarachter een H3 lampje (dan weet je dat vast )
Stelt eigenlijk echt niets voor om ze eruit te halen hoor
Deze zijn van ijzer en zitten in kunststof geschroefd, dus zo vast kunnen ze niet zitten lijkt mij?
"Knie aan de grond.... steppie aan de grond.... stuur aan de grond... kop op de grond, asfalt in je mond, motor in de stront en struik in je kont."
Slome schreef:2 van de 3 zullen er toch echt uit moeten. Aan de boven kant zijn eht de schroefjes die het verste naar buiten zitten. De odnerste moet er zowieso uit.
probleem is dat ik niet bij de bovenste kom omdat deze tegen de voorkant bumper aan zitten, dus even prutsen hoe het moet
-
- New member
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
- Bouwjaar: 1998
Re: mistlamp voor
hey hoi
ik zit met hetzelfde probleem, we krijgen het kapje er maar niet af. mijn mist lampje is stuk, en nou komt hij niet door de apk..
hoe hebben jullie dit opgelost?
groetjes bianca
ik zit met hetzelfde probleem, we krijgen het kapje er maar niet af. mijn mist lampje is stuk, en nou komt hij niet door de apk..
hoe hebben jullie dit opgelost?
groetjes bianca
Velgen maken de auto, de auto maakt de man.... gelukkig ben ik een vrouw :P