@WhiteFinish KLDE 1e keer gelopen
Moderator: Moderators
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
De exhaust controle valve is geplaats, nu kan de buurt weer rustig slapen
Tevens gaat mijn auto zondag voor 7 maandjes naar de stalling.
Als ik weer terugkom een grote beurt (olieen etc), nieuwe accu, dynamo revisie en wat ik nog voor leuk spul tegenkom in amerika
Tevens gaat mijn auto zondag voor 7 maandjes naar de stalling.
Als ik weer terugkom een grote beurt (olieen etc), nieuwe accu, dynamo revisie en wat ik nog voor leuk spul tegenkom in amerika
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
Oke, vandaag mijn Millenia dynamo binnengekregen !! Gereviseerd met een jaar garantie
(moet wel nog naar nederland gestuurd worden)
Tevens op de sloop een paar aansluitkabeltjes bij elkaar kunnen sprokkelen en van een ander amerikaans lid een beugel kunnen krijgen.
Met de gedachte :
(moet wel nog naar nederland gestuurd worden)
Tevens op de sloop een paar aansluitkabeltjes bij elkaar kunnen sprokkelen en van een ander amerikaans lid een beugel kunnen krijgen.
Met de gedachte :
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
-
- Pilot
- Berichten: 764
- Lid geworden op: 11 feb 2005, 12:35
- Locatie: Geleen
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
Mijn update van spulletjes meegebracht uit de United States
Beginnen met een Corvette ZR-1 Oliefilter (zorgt voor een iets hoger oliedruk en dat de 6de cilinder beter olie krijgt)
Een grote Toerenteller 5" van autometer
De outlaw thermal spacers voor een klze
Een Fidanza vliegwiel met nieuwe friction plate
Een stalen koppelingskabel
Exhaust wrap om temperatuur van de uitlaat geisoleerder te houden
(geen foto)
Twisted katvervanger (helaas geen foto)
Nu het neusje van de zalm
Nitrous wet kit (incl purge)
Om alles goed en soepel te laten lopen
Nitrous pressure gauge
Nieuwe irridium bougies
Een grotere brandstofpomp (walbro 255)
AEM wideband om a/f ratio in de gaten te houden
Aeromotive Fuel Pressure Regulator inclusief alle aansluiting, meter adapters etc
MSD Digital RPM switches, om mijn VRIS kleppen beter te kunnen bedienen.
Daarnaast is het nodig om wat onderhoud aan mijn mx'je te plegen:
(geen foto's helaas)
- Nieuwe verse olie 10w30 volsyntetisch
- Nieuwe injectorenringen
- Olie plug + ring
- Nieuwe rvs bouten en washers voor de kleppendeksel voor en achter
Uiteraard zal ik proberen om zoveel mogelijk How-To's hiervan te maken
Beginnen met een Corvette ZR-1 Oliefilter (zorgt voor een iets hoger oliedruk en dat de 6de cilinder beter olie krijgt)
Een grote Toerenteller 5" van autometer
De outlaw thermal spacers voor een klze
Een Fidanza vliegwiel met nieuwe friction plate
Een stalen koppelingskabel
Exhaust wrap om temperatuur van de uitlaat geisoleerder te houden
(geen foto)
Twisted katvervanger (helaas geen foto)
Nu het neusje van de zalm
Nitrous wet kit (incl purge)
Om alles goed en soepel te laten lopen
Nitrous pressure gauge
Nieuwe irridium bougies
Een grotere brandstofpomp (walbro 255)
AEM wideband om a/f ratio in de gaten te houden
Aeromotive Fuel Pressure Regulator inclusief alle aansluiting, meter adapters etc
MSD Digital RPM switches, om mijn VRIS kleppen beter te kunnen bedienen.
Daarnaast is het nodig om wat onderhoud aan mijn mx'je te plegen:
(geen foto's helaas)
- Nieuwe verse olie 10w30 volsyntetisch
- Nieuwe injectorenringen
- Olie plug + ring
- Nieuwe rvs bouten en washers voor de kleppendeksel voor en achter
Uiteraard zal ik proberen om zoveel mogelijk How-To's hiervan te maken
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences