Nou het beest staat voor de deur! :P
WOW wat rijd dat lekker! Meteen ff de sebring demper er onder gehangen, want zown standaard dempertje is 3x nix..
Enige downside is dat halverwege het naar huis brengen ik er achter kwam dat er 1 of meer remschijven krom zijn. Ook vond ik ze er uberhoubt niet zo goed uit zien. Eenmaal thuis bleek ook dat de multiriemen hun beste tijd gehad hebben, dus die zullen ook vervangen moeten worden.
Nou hebben we hier gelukkig meneer Turbulence die me kennis liet maken met de ford probe shop in engeland! Dus voor nog geen 175 euro ben ik nu voorzien van 4 nieuwe remschijven, 8 blokkies en 2 nieuwe snaren! :P
De planning so far:
- Subkist maken (had er al een, die past in de breedte maar is net 3 cm te hoog...

)
- Audio installeren (DVD scherm, DVD speler en speakers enzo)
- Open luchtfilter installeren (krijg ik als het goed is binnenkort binnen)
- Tellerhuis met plasma platen monteren (moet ik nog even regelen met de koper van mijn 323...

)
- JP Sportstuur er in (zelfde als de tellerplaten)
- Remschijven, blokken en multiriemen vervangen (die moeten eerst binnenkomen en worden vervangen door gewoon OEM)
- V6 logotje opknappen (Zat een zwart met goud logo bij. Welke idioot heeft dat bedacht? Goud op ROOD!? Maar goed, die is nu al bijna van kaal plastic. Dan spuit ik hem weer zwart en de letters ROOD..

)
En verderrrrrrrr... Weet ik het nu ff niet.. :P
Foto's volgen snelll![/img]