Speldenknops' lampen
Moderator: Moderators
- BlackSheep
- Super-Pilot
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
- Bouwjaar: 1998
- Mx3 maniac
- Co-Pilot
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1995
- Contacteer:
vet gemaakt man !
dit idee zeg maar is nu ook al op de markt maar helaas natuurlijk weer niet voor de mx3 maar voor VW en andere Audi's
check : www.nlpower.com
Gr F
dit idee zeg maar is nu ook al op de markt maar helaas natuurlijk weer niet voor de mx3 maar voor VW en andere Audi's

check : www.nlpower.com
Gr F
Mazda Mx3 klZE 2.5 V6 24V 95 white/black kameleon flaked

- Speldenknop
- Co-Pilot
tnx allemaal voor de reacties!
lampen zijn idd erg goed pas gemaakt, het witte wat je ziet op de foto's is btw schilderstape, ff ter bescherming van het glas nog.
lampen zijn zo goed als af, heb de standaard projectors vervangen voor projectors uit een 323 (lichtbeeld is hierdoor ook een stuk beter en komt als het goed is gewoon door APK) heb een stelmechanisme gemaakt om de projector horizontaal en verticaal te kantelen en tevens te draaien. (bedankt voor het idee San :P)
@ MX3V6_DH: Hoe lang ik er mee bezig ben geweest? Té lang :P
@ PaTjE: Heb je toch 5 min geleden nog gezien?
@ kevinvandorst: weet niet of dit problemen gaat veroorzaken verder, in principe straalt het gewoon wit licht uit (de ledjes zijn 7500 kelvin, daar xenon van 8000K is toegestaan op de weg) Ze worden geschakeld als gewoon stadslicht
@ Mx3 maniac: grappig, wist nog niet dat er al een fabrikant was die de audi lampen heeft gejat :P naja zat eraan te komen natuurlijk
denk niet dat ze voor MX-3 gaan komen ook, daar er zelfs geen normale angel eyes voor worden gemaakt..
@ BlackSheep: ledjes:
Spanning 3,8 V
Lichtsterkte 10000 mcd
Golflengte 7500k nm
Hoek 25 graden
5mm leds, lijken misschien wat groter door het plexiglas buisje waar ze in zitten..
Ga binnenkort even bij een garage langs om te kijken of het lichtbeeld goed staat. Verder moet ik nog even naar de ophanging kijken van de koplampen en ff sparen voor een xenonsetje
Zal binnenkort nog wat meer pics posten!
lampen zijn idd erg goed pas gemaakt, het witte wat je ziet op de foto's is btw schilderstape, ff ter bescherming van het glas nog.
lampen zijn zo goed als af, heb de standaard projectors vervangen voor projectors uit een 323 (lichtbeeld is hierdoor ook een stuk beter en komt als het goed is gewoon door APK) heb een stelmechanisme gemaakt om de projector horizontaal en verticaal te kantelen en tevens te draaien. (bedankt voor het idee San :P)
@ MX3V6_DH: Hoe lang ik er mee bezig ben geweest? Té lang :P
@ PaTjE: Heb je toch 5 min geleden nog gezien?

@ kevinvandorst: weet niet of dit problemen gaat veroorzaken verder, in principe straalt het gewoon wit licht uit (de ledjes zijn 7500 kelvin, daar xenon van 8000K is toegestaan op de weg) Ze worden geschakeld als gewoon stadslicht
@ Mx3 maniac: grappig, wist nog niet dat er al een fabrikant was die de audi lampen heeft gejat :P naja zat eraan te komen natuurlijk

@ BlackSheep: ledjes:
Spanning 3,8 V
Lichtsterkte 10000 mcd
Golflengte 7500k nm
Hoek 25 graden
5mm leds, lijken misschien wat groter door het plexiglas buisje waar ze in zitten..
Ga binnenkort even bij een garage langs om te kijken of het lichtbeeld goed staat. Verder moet ik nog even naar de ophanging kijken van de koplampen en ff sparen voor een xenonsetje

Zal binnenkort nog wat meer pics posten!
- BlackSheep
- Super-Pilot
- Speldenknop
- Co-Pilot
- Speldenknop
- Co-Pilot
Le(m)x-3 schreef:ik ben wel met de standaard civic projectors door de apk gekomen en ik vroeg nog of het lichtbeeld goed was en die gasten daar zeiden dat het goed genoeg was om door de keuring te komen
ja dat las ik in een post van je een tijdje geleden inderdaad.. vind het maar vreemd dat ze daar niet moeilijk over deden

- BlackSheep
- Super-Pilot
- kevinvandorst
- Co-Pilot