@MX3V6_DH
Moderator: Moderators
-
- Super-Pilot
- Berichten: 1957
- Lid geworden op: 09 jan 2006, 23:27
- Locatie: Hamont(B)
-
- Moderator
- Berichten: 1401
- Lid geworden op: 02 jul 2006, 20:30
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
- Bouwjaar: 1998
- Locatie: Maarssen
- Contacteer:
Tnx iedereen voor de complimenten
ik zou zeggen laat wat van je horen als je in de buurt bent, rene
parajoy schreef:He Leon,
Moet toch eerlijk toegeven, voor ee orginele MX-3 zie ie
er echt gelikt uit.
Binnenkort toch maar weer eens een stukje rijden i.v.. je nieuwe
luchtfilter.
ik zou zeggen laat wat van je horen als je in de buurt bent, rene
Hard rijden is genieten van het potentieel van je auto.
-
- Moderator
- Berichten: 1401
- Lid geworden op: 02 jul 2006, 20:30
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
- Bouwjaar: 1998
- Locatie: Maarssen
- Contacteer:
Heel, heel lang geleden update ik dit profiel nog wel eens. Tijd om daar weer eens mee te beginnen :P
Wat is er gebeurd sinds oktober vorig jaar?
- De tweeters heb ik lager in de A-stijlen geplaatst omdat ze te hard klonken zo dicht bij m'n oren. Ze zitten nu vlak boven het dashboard.
- dik speakerdraad vanuit de auto naar de deuren getrokken ter vervanging van de dunne standaard draadjes
- 13 cm composet in de deuren vervangen door een 16,5 cm Phonocar set en de JBL 80.4 versterker vervangen door een krachtigere ESX 2-kanaals versterker voor meer kickbass uit de deuren. Voor de nieuwe composet met hulp van mijn lieftallige vriendin weer adapterringen gemaakt van watervast MDF
- Deuren gedempt met loodbitumen omdat die met de nieuwe setup echt heel erg mee gingen trillen. Dakje van loodbitumen gemaakt boven de speakers om te voorkomen dat ze nat worden als er water door de deur stroomt.
- De auto is 40 mm verlaagd.
Voor:
Na:
- Nieuwe voorruit met ingebouwde zonneband omdat de oude ruit ineens een scheur had (sterretje niet gezien omdat ie in de raamband zat )
- Eerst HEI module geprobeerd aan te sluiten en toen dit niet bleek te werken op de K834 ontsteking maar een andere ontsteking van dat type geplaatst. Dit omdat de auto ineens begon in te houden en zelfs midden op de snelweg afsloeg. Gelukkig kwam ik er via de Duitse Ebay achter dat Bastian net 2 exemplaren uit Japan had gehaald, welliswaar geen nieuwe, maar ze doen het beide perfect
- Bodem van de kofferbak gedempt met loodbitumen met als hoofddoel het uitlaatgeluid in de auto iets af te laten nemen. Dit is maar een klein beetje gelukt, maar ik hou nu wel veel meer geluid uit de subwoofer in de auto.
- Binnenkant van de koplampen in de kleur van de auto gespoten. Van mijn rechter koplamp zat de reflector al een tijdje los en was de verf niet mooi meer. De verf van de linker begon ook minder te worden, dus ik heb besloten om de binnenkant van beide lampen bij wijze van proef in de kleur van de auto te spuiten. Ik weet nog niet of ik dit zo laat.
- Denso Iridium bougies geplaatst
- JT gedempte katvervanger geplaatst
- Stoelen van het model voor de facelift geplaatst omdat ik deze lekkerder vind zitten. Ik miste ze echt toen ik m'n 92-er V6 inruilde voor deze auto.
Voor:
Na:
In de planning: veerpootbrug achter plaatsen... wanneer ik zin heb
Wat is er gebeurd sinds oktober vorig jaar?
- De tweeters heb ik lager in de A-stijlen geplaatst omdat ze te hard klonken zo dicht bij m'n oren. Ze zitten nu vlak boven het dashboard.
- dik speakerdraad vanuit de auto naar de deuren getrokken ter vervanging van de dunne standaard draadjes
- 13 cm composet in de deuren vervangen door een 16,5 cm Phonocar set en de JBL 80.4 versterker vervangen door een krachtigere ESX 2-kanaals versterker voor meer kickbass uit de deuren. Voor de nieuwe composet met hulp van mijn lieftallige vriendin weer adapterringen gemaakt van watervast MDF
- Deuren gedempt met loodbitumen omdat die met de nieuwe setup echt heel erg mee gingen trillen. Dakje van loodbitumen gemaakt boven de speakers om te voorkomen dat ze nat worden als er water door de deur stroomt.
- De auto is 40 mm verlaagd.
Voor:
Na:
- Nieuwe voorruit met ingebouwde zonneband omdat de oude ruit ineens een scheur had (sterretje niet gezien omdat ie in de raamband zat )
- Eerst HEI module geprobeerd aan te sluiten en toen dit niet bleek te werken op de K834 ontsteking maar een andere ontsteking van dat type geplaatst. Dit omdat de auto ineens begon in te houden en zelfs midden op de snelweg afsloeg. Gelukkig kwam ik er via de Duitse Ebay achter dat Bastian net 2 exemplaren uit Japan had gehaald, welliswaar geen nieuwe, maar ze doen het beide perfect
- Bodem van de kofferbak gedempt met loodbitumen met als hoofddoel het uitlaatgeluid in de auto iets af te laten nemen. Dit is maar een klein beetje gelukt, maar ik hou nu wel veel meer geluid uit de subwoofer in de auto.
- Binnenkant van de koplampen in de kleur van de auto gespoten. Van mijn rechter koplamp zat de reflector al een tijdje los en was de verf niet mooi meer. De verf van de linker begon ook minder te worden, dus ik heb besloten om de binnenkant van beide lampen bij wijze van proef in de kleur van de auto te spuiten. Ik weet nog niet of ik dit zo laat.
- Denso Iridium bougies geplaatst
- JT gedempte katvervanger geplaatst
- Stoelen van het model voor de facelift geplaatst omdat ik deze lekkerder vind zitten. Ik miste ze echt toen ik m'n 92-er V6 inruilde voor deze auto.
Voor:
Na:
In de planning: veerpootbrug achter plaatsen... wanneer ik zin heb
Hard rijden is genieten van het potentieel van je auto.
- fabian.mx3.v6
- Co-Pilot
- Berichten: 195
- Lid geworden op: 07 jun 2007, 16:45
- Locatie: Rotterdam
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
- turbulence
- Super-Pilot
- Berichten: 5868
- Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
- Locatie: Wolvega (fryslan)
- Contacteer: