After talk SE automaxx 2008
Moderator: Moderators
- martinenijenhuis
- Super-Pilot
After talk SE automaxx 2008
Eindelijk thuis na die lang rit....
Het was weer erg gezellig
We hebben als club nog 50 euro retour gekregen, voor de netheid
van onze stand
Dus deze zullen we in de clubkas storten!
We hebben erg goed weer gehad, allemaal een mooi kleurtje :
Natuurlijk lekker weinig geslapen en veel geborreld
Kortom jullie hebben weer veel gemist hihi
En voor de mensen die er waren; bedankt voor de gezelligheid
en volgend jaar weer
De foto's en filmpjes volgen.
Groetjes M&M
Het was weer erg gezellig
We hebben als club nog 50 euro retour gekregen, voor de netheid
van onze stand
Dus deze zullen we in de clubkas storten!
We hebben erg goed weer gehad, allemaal een mooi kleurtje :
Natuurlijk lekker weinig geslapen en veel geborreld
Kortom jullie hebben weer veel gemist hihi
En voor de mensen die er waren; bedankt voor de gezelligheid
en volgend jaar weer
De foto's en filmpjes volgen.
Groetjes M&M
Mijn hart, mijn ziel, mijn allesie
- martinenijenhuis
- Super-Pilot
- BlackSheep
- Super-Pilot
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
- Bouwjaar: 1998
Leuke foto's mensen, ben benieuwd naar de rest.
Mooi om te horen dat jullie het erg naar jullie zin hebben gehad, en ik kan jullie alvast het volgende beloven, volgend jaar staan we met meer wagens !!!
Tevens complimenten voor de opzet van de wagens, mooi en netjes gedaan. En natuurlijk voor het schoon achterlaten van het terrein, zoals het hoort, maar toch
Ook leuk om te zien dat de kleine verrassing die ik voor jullie had gepland is uitgekomen stond er stiekem toch nog een extra mx-3 bij (naast) de stand. Nice.
Mooi om te horen dat jullie het erg naar jullie zin hebben gehad, en ik kan jullie alvast het volgende beloven, volgend jaar staan we met meer wagens !!!
Tevens complimenten voor de opzet van de wagens, mooi en netjes gedaan. En natuurlijk voor het schoon achterlaten van het terrein, zoals het hoort, maar toch
Ook leuk om te zien dat de kleine verrassing die ik voor jullie had gepland is uitgekomen stond er stiekem toch nog een extra mx-3 bij (naast) de stand. Nice.
-
- Moderator
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
- Bouwjaar: 1998
- Contacteer:
Dit was de eerste keer dat wij op het summer event bij de club stonden en wat ons betreft volgend jaar zeker weer!
Wat observaties:
- ECHT bier is langs het fouilleren bij de party zone te smokkelen in de super uitrekbare sokken van yellow
- 2 avonden achter elkaar bij de ochtendgloren naar bed gaan en er om 7 uur weer uit zijn is best slopend als je het niet gewend bent
- yellow z'n auto glimt toch echt wel heel hard als je hem grondig schoonmaakt en daarna in de was zet (met 2 man ongeveer 4 uur aan gewerkt!)
- sikaflex uit een gloednieuwe tube is niet altijd zo vloeibaar als dat je zou denken
- stiekem was er toch nog een beetje een 6e MX-3 bij onze stand, en wat voor 1!
- een dichte kliko waar iets in brandt geeft een heel rare radioactieve gloed af in het donker
- na 3 dagen lang een Mazdaspeed petje gedragen te hebben voel je dat ding uren nadat je hem hebt afgezet nog zitten op je hoofd
Léon en Nadine
Wat observaties:
- ECHT bier is langs het fouilleren bij de party zone te smokkelen in de super uitrekbare sokken van yellow
- 2 avonden achter elkaar bij de ochtendgloren naar bed gaan en er om 7 uur weer uit zijn is best slopend als je het niet gewend bent
- yellow z'n auto glimt toch echt wel heel hard als je hem grondig schoonmaakt en daarna in de was zet (met 2 man ongeveer 4 uur aan gewerkt!)
- sikaflex uit een gloednieuwe tube is niet altijd zo vloeibaar als dat je zou denken
- stiekem was er toch nog een beetje een 6e MX-3 bij onze stand, en wat voor 1!
- een dichte kliko waar iets in brandt geeft een heel rare radioactieve gloed af in het donker
- na 3 dagen lang een Mazdaspeed petje gedragen te hebben voel je dat ding uren nadat je hem hebt afgezet nog zitten op je hoofd
Léon en Nadine
Hard rijden is genieten van het potentieel van je auto.
- martinenijenhuis
- Super-Pilot
-
- Super-Pilot
- Contacteer:
hahaha idd leuke feitjes
was ook een goed geslaagd weekend
weet viel alles behalve tegen ( 2 kleine buitjes gehad )
verder echt heel zonnig ( lees : goed verbrand )
was ook leuk om te zien dat de club zelfs nog op een meeting , lekker aan de auto's aan het knutselen was
kan er verder niets meer aan toevoegen dan hierboven al stond , was een super weekend
en nog een beker gewonnen bij de meguiars show & shine contest
Best Off Show Wheels & Tires
was ook een goed geslaagd weekend
weet viel alles behalve tegen ( 2 kleine buitjes gehad )
verder echt heel zonnig ( lees : goed verbrand )
was ook leuk om te zien dat de club zelfs nog op een meeting , lekker aan de auto's aan het knutselen was
kan er verder niets meer aan toevoegen dan hierboven al stond , was een super weekend
en nog een beker gewonnen bij de meguiars show & shine contest
Best Off Show Wheels & Tires
Dit was voor mij de eerste keer dat ik mee ging naar SE en ik kan zeggen dat het inderdaad zeer geslaagd was!
Naast het bekijken van andere auto's heb ik ook nog het e.e.a aan mijn eigen auto kunnen doen:
- Auto volledig gewassen en in de "megaruis" gezet samen met Leon(MXV6_DH).
- Samen met Mike(DJMIKE) en Leon(MXV6_DH) m'n cross over van m'n mono amp afgesteld en de subwoofers gebrugt aangesloten.
Hiervoor moest de pol van mijn accu even los, hierbij liet ik het het boutje tussen de accu en de auto vallen... We hebben heel de accu en het accu plateau los gehad. Volgens Marcel zou het boutje onder de auto liggen maar dit was NIET zo (of toch stiekem wel mike? )
In ieder geval heb ik veel plezier gehad en een hoop gelachen bij leuke situaties. Vooral met het smokkelen van drank via je sokken de party zone in! Ze fouilleren inderdaad maar naar tot je knieën!
[ Klik hier voor mijn foto's ]
Helaas heb ik niet zoveel foto's gemaakt.
Filmpjes volgen vanavond!
Iedereen die er bij was hartstikke bedankt voor de hulp gezelligheid!
Naast het bekijken van andere auto's heb ik ook nog het e.e.a aan mijn eigen auto kunnen doen:
- Auto volledig gewassen en in de "megaruis" gezet samen met Leon(MXV6_DH).
- Samen met Mike(DJMIKE) en Leon(MXV6_DH) m'n cross over van m'n mono amp afgesteld en de subwoofers gebrugt aangesloten.
Hiervoor moest de pol van mijn accu even los, hierbij liet ik het het boutje tussen de accu en de auto vallen... We hebben heel de accu en het accu plateau los gehad. Volgens Marcel zou het boutje onder de auto liggen maar dit was NIET zo (of toch stiekem wel mike? )
In ieder geval heb ik veel plezier gehad en een hoop gelachen bij leuke situaties. Vooral met het smokkelen van drank via je sokken de party zone in! Ze fouilleren inderdaad maar naar tot je knieën!
[ Klik hier voor mijn foto's ]
Helaas heb ik niet zoveel foto's gemaakt.
Filmpjes volgen vanavond!
Iedereen die er bij was hartstikke bedankt voor de hulp gezelligheid!
Laatst gewijzigd door yellow op 07 jul 2008, 15:04, 1 keer totaal gewijzigd.