zou het anders niet aan de bobine liggen dat deze geen goede vonk meer geeft, heb je de bougie er al eens uit gehaald tegen het motorblok aan gehoudt en dan starten , en dan kijken of de vonk goed is.
en als de lambda kapot zou zijn, zou er veel te veel worden ingespoten en zouden er echt zwarte pluimen uit de uitlaat moeten komen.
Klopt deze heb je me toen ook laten zien geloof ik, echter zou het echt zonde zijn als ik dadelijk deze bougies zou slopen.. Mocht ik me nog bedenken PB ik je wel even.
Klopt deze heb je me toen ook laten zien geloof ik, echter zou het echt zonde zijn als ik dadelijk deze bougies zou slopen.. Mocht ik me nog bedenken PB ik je wel even.
Groet,
Raymond
dat kan wel als je met slecht kabels rijdt kan de bobine zijn spanning niet goed kwijt en kan ie stuk gaan, beetje hetzelfde effect als je te lang je auto op contact laat staan zonder te starten gaat ie namelijk ook stuk.
Dikkekous een auto op contact laten staan is echt niet slecht voor je
bobine!
Dat de auto niet meer wil starten na een lange tijd op contact te hebben laten staan, komt omdat je accu leeg is!
martinenijenhuis schreef:Dikkekous een auto op contact laten staan is echt niet slecht voor je bobine! Dat de auto niet meer wil starten na een lange tijd op contact te hebben laten staan, komt omdat je accu leeg is!