@ BlackSheep
Moderator: Moderators
idd balen den, maar mooi dat het zo wordt geregeld.
zou je ff willen laten weten hoe het bevalt, dat quick release systeem.
kwa speling op de naaf en stuur zeg maar.
heb er ook aan zitten denken, want tis gewoon een relatief makkelijke en goedkope oplossing om diefstal van de auto tegen te gaan.
als het bevalt schaf ik er ook maar 1 aan.
zou je ff willen laten weten hoe het bevalt, dat quick release systeem.
kwa speling op de naaf en stuur zeg maar.
heb er ook aan zitten denken, want tis gewoon een relatief makkelijke en goedkope oplossing om diefstal van de auto tegen te gaan.
als het bevalt schaf ik er ook maar 1 aan.
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
- BlackSheep
- Super-Pilot
- Berichten: 2109
- Lid geworden op: 13 dec 2005, 22:11
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
- Bouwjaar: 1998
- Locatie: Maastricht
- martinenijenhuis
- Super-Pilot
- Berichten: 3346
- Lid geworden op: 23 dec 2003, 11:17
- Locatie: Dronten
- BlackSheep
- Super-Pilot
- Berichten: 2109
- Lid geworden op: 13 dec 2005, 22:11
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
- Bouwjaar: 1998
- Locatie: Maastricht
Ben ondertussen al aardig opgeknapt
Vandaag me turboblok weggebracht naar de revisie specialist, die gaat eens ff kijken wat de staat van het blok is en waar nodig ff wat onderhoud plegen. Hoop volgende maand te beginnen met de swap.
Ondertussen ben ik nog eens gaan nadenken over de aanpak wat betreft de snelheidsmeter en toerenteller aangezien me huidige en nieuwe ecu 2 compleet verschillende zijn.
Ik was aan het denken om me huidige ecu 1.6 '98 te behouden maar het hele motormangement af te koppelen en alleen de sneldheidsmeter en toerenteller via de versnellingsbak en ecu te laten lopen. Het turbo blok wordt dan behalve op de 2 punten door de nieuwe 1.6 turbo ecu gerund.
Vraag is, gaat dit werken enzo nee waarom niet ??
Vandaag me turboblok weggebracht naar de revisie specialist, die gaat eens ff kijken wat de staat van het blok is en waar nodig ff wat onderhoud plegen. Hoop volgende maand te beginnen met de swap.
Ondertussen ben ik nog eens gaan nadenken over de aanpak wat betreft de snelheidsmeter en toerenteller aangezien me huidige en nieuwe ecu 2 compleet verschillende zijn.
Ik was aan het denken om me huidige ecu 1.6 '98 te behouden maar het hele motormangement af te koppelen en alleen de sneldheidsmeter en toerenteller via de versnellingsbak en ecu te laten lopen. Het turbo blok wordt dan behalve op de 2 punten door de nieuwe 1.6 turbo ecu gerund.
Vraag is, gaat dit werken enzo nee waarom niet ??
- BlackSheep
- Super-Pilot
- Berichten: 2109
- Lid geworden op: 13 dec 2005, 22:11
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
- Bouwjaar: 1998
- Locatie: Maastricht
Zo vandaag ook weer ff bezig geweest. Bijna de hele wagen behandelt met de clay bar van Meguiars, mooi spul is dat man. ging lekker vlot en resultaat voel je gelijk, de lak voelt aan als een speigel.
Volgend weekend maar eens de 3 stappen om de lak op te halen proberen, ben eens benieuwd.
Tevens vandaag ff een sportstuur en quick-release geplaatst. Zie hier de foto's.
http://picasaweb.google.nl/dem.jacobs/SnapOff?authkey=IOEZYQ7G2XE
Volgend weekend maar eens de 3 stappen om de lak op te halen proberen, ben eens benieuwd.
Tevens vandaag ff een sportstuur en quick-release geplaatst. Zie hier de foto's.
http://picasaweb.google.nl/dem.jacobs/SnapOff?authkey=IOEZYQ7G2XE
- turbulence
- Super-Pilot
- Berichten: 5868
- Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
- Locatie: Wolvega (fryslan)
- Contacteer:
- BlackSheep
- Super-Pilot
- Berichten: 2109
- Lid geworden op: 13 dec 2005, 22:11
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
- Bouwjaar: 1998
- Locatie: Maastricht