schade

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora's

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
crazy maniac
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 135
Lid geworden op: 28 mar 2007, 20:52
Locatie: zaamslag

schade

Bericht door crazy maniac »

heejz boys en girls
van de week heb ik mun auto bij de voetbal geparkeerd en wat denk je kom ik trug heeft er een auto tegen mun bumper aangereden :nut:
net paar maanden geleden helemaal over nieuw gespoten en nu weer aan de klote.
tis veel krassen en een deukje polyester is een beetje gekraakt
duz ik ga het proberen het te schuren en plamuren en het met een spuitbus te repareren en proberen uit te waaieren en i hope so dat het lukt ander moet die weer helemaal over nieuw gespoten worden waar ik eigenlijk geen zin in heb haha :mrgreen:
duz er is weer werk aan de winkel
en er hing natuurlijk geen briefje bij zo als bijna altijd :nut:
maar ja bale greetz
Gebruikersavatar
woytek
Pilot
Pilot
Berichten: 633
Lid geworden op: 25 jan 2007, 13:31
Locatie: Nieuw Lekkerland

Bericht door woytek »

Erg vervelend, lijkt me ook moeilijk het weer origineel te krijgen als je zelf gaat spuiten. Hoop voor je dat het lukt! :cry:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Yence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1085
Lid geworden op: 21 mei 2004, 23:42
Locatie: Roosendaal
Contacteer:

Bericht door Yence »

damn, zonde man. Succes met de reparatie!
Raymond
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 130
Lid geworden op: 04 nov 2007, 21:51

Bericht door Raymond »

Probeer eens hier je schade te verhalen:
http://www.wbf.nl/

Het waarborgfonds heeft ons al vaker een schade vergoed. Als je ook nog eens rechtsbijstand hebt is het helemaal makkelijk want dan kun je het aan hun over laten.. zij lossen het dan op met het waarborgfonds. Meestal gaat het dan ook nog eens een stuk sneller.

Succes met het herstellen!

Kijk even op deze pagina:
http://www.wbf.nl/index.php?contenttype ... bmenuid=47

Iedere benadeelde kan een beroep doen op het Waarborgfonds als de schade in Nederland is ontstaan en veroorzaakt door:
- een onbekend gebleven motorrijtuigbestuurder, die is doorgereden na het ongeval. (in principe bij jou het geval. Ik heb ook al eens schade vergoed gekregen zoals jij het beschrijft)>

Wat is vereist:
- als de schadeveroorzaker onbekend is, moet u alle mogelijke moeite doen om achter de gegevens van de tegenpartij te komen. (zie volgende puntje).

Bewijs:
De alleenstaande verklaring van uzelf is onvoldoende. Getuigenverklaringen en politierapport kunnen noodzakelijk zijn om uw lezing te ondersteunen. Getuigen moeten uiteraard bereid zijn hun verklaring onder ede te bevestigen.

Misschien is het daarom voor jou handig om aangifte te doen bij het politiebureau, dit heb ik toen ook gedaan. Ik weet.. het kost een beetje moeite, maar heb er al menige schade door vergoed gekregen.
Gebruikersavatar
crazy maniac
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 135
Lid geworden op: 28 mar 2007, 20:52
Locatie: zaamslag

Bericht door crazy maniac »

thanks ik zal ff kijke :bier:
Gebruikersavatar
Speldenknop
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 314
Lid geworden op: 20 sep 2005, 16:00
Locatie: omg. Leiden

Bericht door Speldenknop »

ik volg het niet helemaal.. als de dader niet bekend is.. waar gaan ze dan de schade op verhalen? op jouw eigen verzekeringsmaatschappij? :S das een beetje krom lijkt me met alleen een WA verzekering? of hebben ze een potje ofzo? :P
Gebruikersavatar
MissLeo
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 282
Lid geworden op: 06 mar 2006, 21:37
Locatie: prov. Groningen
Contacteer:

Bericht door MissLeo »

Speldenknop schreef:ik volg het niet helemaal.. als de dader niet bekend is.. waar gaan ze dan de schade op verhalen? op jouw eigen verzekeringsmaatschappij? :S das een beetje krom lijkt me met alleen een WA verzekering? of hebben ze een potje ofzo? :P


Daar is het waarborgfonds dus voor. Een soort subsidiepot voor gedupeerden.
JustrXk
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 140
Lid geworden op: 29 dec 2007, 17:00

Bericht door JustrXk »

damn man echt zonde ik haat zulke mensen.

paar maanden terug had ik ook een auto geraakt op een parkeerplaats.

maar ja toen bleef ik gewoon wachten om het netjes af te lossen..

hoop dat het lukt voor je ..

succes

rXk
Plaats reactie