rubens Project.
Moderator: Moderators
ik heb dezelfde kit :P alleen achterbumper is gecustomized en de voorbumper heb ik pas gaat vd week naar de spuiter.
en wat betreft keuze tsjaaaaa lastig.
nr 1 vind ik zeker mooie skirts !
maar nr2 komen weer net iets meer naar buiten wat ook wel weer mooi in het geheel zal vallen met de pakfeifer voorbumper, want die steek ook wat verder naar buiten aan de zijkanten.
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Contacteer:
Ron Mx-3 schreef:VSX skirts zijn leuk, totdat je ze aan moet passen om ze passend te krijgen.. Dat heeft me tijd en geld gekost!!
maar je jeroentje.nl bied ze ook aan, maar de produkten die hun verkopen is de pasvorm toch wel goed van of niet?
dacht dat ooit eens gelezen te hebben.
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
RichMX-3 schreef:Ron Mx-3 schreef:VSX skirts zijn leuk, totdat je ze aan moet passen om ze passend te krijgen.. Dat heeft me tijd en geld gekost!!
maar je jeroentje.nl bied ze ook aan, maar de produkten die hun verkopen is de pasvorm toch wel goed van of niet?
Daar zijn ze geleverd, of ik had een kromme Mx-3 maar lijkt me sterk dat ze aan 2 kanten krom was MAARR al met al hele mooie skirts en het was het dik waard hoor! iig redelijk unieke skirts
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
RichMX-3 schreef:Ron Mx-3 schreef:VSX skirts zijn leuk, totdat je ze aan moet passen om ze passend te krijgen.. Dat heeft me tijd en geld gekost!!
iedereen kan wel zeggen dat de pasvorm goed is, maar dat weet je nooit van te voren... begreep dat marcx3 toen eens skirts had gehaald bij een andere grote tuningsshop (showoffimports) en dat waren originele pakfeifers maar die waren ook zo krom als maar kan...
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten