@Robert: Het waren voornamelijk arbeidsuren, niet zozeer onderdelen. Ik hen ze idd specifiek voor de mx B6DE besteld, is blijkbaar toch fout gegaan.
@Jeroen: de energy bushings zijn eigenlijk voor de Escort, maar 2 van de 4 zouden zonder aanpassingen moeten passen. Er zitten wel een aantal kleine verschillen in de VS/Europese ophanging.
Het is helaas echt 3400 euro, 340 was niet zo'n probleem geweest
turbulence schreef: want anders had je miz beter afscheid kunnen nemen van de andere mx..
Hopelijk bedoel je niet de mijne
We weten iig waar we voor gewerkt hebben :(
Als t mee zit kunnen we er weer ff mee door
bedoel het niet verkeerd hoor... maar vond het een boel geld... denk misschien is dat een typefoutje want als je mx 3400 op de kop moet hebben wat moet er dan wel allemaal niet aan gebeuren???
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
even een kleine greep uit de lange lijst:
-distributie 4cl
-grote beurt/apk 4cyl
-versnellingsbak eraf voor vliegwiel 4cyl
-benzinepomp 4cyl
-oliekering 4cyl
-stabi's en swaybar achter 4cyl
-stabi lv + ra V6
-remleidingen rondom 4cyl (btw, die rvs van Corksport zijn niet bepaald geweldige kwaliteit)
-apk V6
-remleidingen voor V6
-fuseekogel lv V6
dacht dat alleen de v6 3400 op de kop moest hebben
heb je de remleidingen van corksport zelf gehaald trouwens? las daar niet veel goed over op oa mx-3.com moeten niet al te beste zijn... was zelfs iemand bij wie ze al gescheurd waren
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
ik heb ze idd bij corksport zelf besteld. Ik had ook al mindere dingen gelezen, maar pas nadat ze gemonteerd waren. OEM remleidingen remt wel een stuk minder dan rvs trouwens, dat merk ik nu wel erg goed.
Als ik eerder had geweten dat ze in deze staat waren, dan had ik zeker vantevoren de goodridges over laten komen. Maar ik wilde nu het risico niet lopen dat ik nog langer moets wachten.