Lampen afstellen

Vragen over onderhoud cq reparaties aan de auto.

Moderator: Moderators

Raymond
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 130
Lid geworden op: 04 nov 2007, 21:51

Bericht door Raymond »

Als je deze nieuw gaat bestellen dan wordt je er echt niet vrolijk van... zijn vrijwel onbetaalbaar.

Plaats even een zoekertje in het verkoop gedeelte van het forum. Zullen vast wel elektrisch verstelbare units zijn lijkt me? Vermeld het er even bij. Overigens.. bestaat er niet gewoon een manier om deze te plakken zoals RichMX-3 hierboven al noemde?
Gebruikersavatar
zilverbird
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 266
Lid geworden op: 13 mei 2004, 18:25
Locatie: limburg

Bericht door zilverbird »

Hallo

Wel das mij ook gebeurt dat de spiegel los ging dan heb je de schroef te ver naar buiten gedraait dat was bij mij zo...ik dacht ook dat de spiegel stuk was...

maar door hem goed naar achter te trekken en toen de schroef weer aandraaien draaide hij zich weer vast.

en hij zit nu al 6 maanden weer vast


hoop dat het je lukt

groeten zilverbird
Gebruikersavatar
mikeymx3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 234
Lid geworden op: 20 okt 2007, 20:52

Bericht door mikeymx3 »

zilverbird schreef:Hallo

Wel das mij ook gebeurt dat de spiegel los ging dan heb je de schroef te ver naar buiten gedraait dat was bij mij zo...ik dacht ook dat de spiegel stuk was...

maar door hem goed naar achter te trekken en toen de schroef weer aandraaien draaide hij zich weer vast.

en hij zit nu al 6 maanden weer vast


hoop dat het je lukt

groeten zilverbird

Dus je zegt eerst de schroef er helemaal uitdraaien en vervolgens hard terug drukken en dan weer aandraaien en hij moet vast zitten? Volgens mij is het bij mij afgebroken waar de schroef in gaat...
Gebruikersavatar
zilverbird
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 266
Lid geworden op: 13 mei 2004, 18:25
Locatie: limburg

Bericht door zilverbird »

Hoi

Nee die schroef kun je er niet uit draaien die zit geborgt, kijk of je een klein spiegeltje hebt, en kijk dan er mee in de lamp als er alles er nog goed uit ziet en niks is af gebroken dan kun je dit gewoon terug draaien

let wel op haal de lamp er uit en dan kun je met je vingers in de lamp en trek hem dan naar je toe dit doe je met wat voorzichtigheid
met terug trekken merkte ik dat er een kleine weerstand overbrugt moest worden je zult van zelf merken als de schroef dan pakt
en toen ging het als boter er weer in..

dit gebeurt als je die schroef te ver draait naar een kant....

p.s. een tipje van mij haal de lucht filter bak er uit dan heb je meer ruimte dan kan een iemand de lamp terug trekken en de anderen schroef aan draaien het vast draaien gebeurt in de richting van de luchtfilter of richting motor...

ik hoop dat het lukt
Plaats reactie