Foto's veranderen profiel chat?
Moderator: Moderators
Foto's veranderen profiel chat?
Ok mensen had t gister geprobeerd en zojuist weer aangezien ik al hele oude foto's heb moest ik die natuurlijk veranderen voor de JAF. Maar dit lukt nu dus niet. Ik zie weer dezelfde foto's. Raar want de rest van het profiel is wel bij te werken zonder problemen. En zelfs de laatste foto is nu op zn kant want die had ik op zn kant genomen net. Maar dan wel weer met die oude foto. Ik snap het niet! Doe toch niets verkeerd?
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Contacteer:
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
foto's staan na uploaden direct in je profiel hoor...
denk alleen dat je de pagina bekijkt vanuit het cachegeheugen van de opgeslagen internetpagina's.
probeer anders eens door naar je profielpagina te gaan, en dan met de rechtermuisknop te klikken en dan te drukken op ''vernieuwen'' nu laadt internet explorer de pagina helemaal opnieuw in, en zouden de foto's moeten verschijnen..
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
- Yence
- Super-Pilot
- Contacteer:
Da's een gelcoating. Dat kan je laten doen bij een glascoatingbedrijf dat custom kleuren heeft. Het is helaas wel apk afkeur.
Was overigens een schrikbarende 170euro ex. btw waar ik het heb laten doen Maar het resultaat mag er wezen!
Remy heeft ze via marktplaats van iemand over genomen als ik me niet vergis.
Was overigens een schrikbarende 170euro ex. btw waar ik het heb laten doen Maar het resultaat mag er wezen!
Remy heeft ze via marktplaats van iemand over genomen als ik me niet vergis.