Leuke MX-3 V6 Gezocht --> GEVONDEN :)

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora's

Moderator: Moderators

Raymond
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 130
Lid geworden op: 04 nov 2007, 21:51

Bericht door Raymond »

Ik heb de MX-3 al voor de deur staan... APK tot eind augustus... k heb geen nieuwe APK gevraagd maar heb daarvoor wel een flink bedrag van de "meeneem prijs" afgehaald!! We hebben de auto goed geinspecteerd en het was me meer waard om een paar hondert euro van de prijs af te halen dan een nieuwe APK te regelen...

Ik ga eens zoeken naar die diode functie... lijkt me wel wat!

Bedankt!
Gebruikersavatar
MarcX3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1793
Lid geworden op: 10 jul 2005, 18:32
Locatie: omgeving v Doetinchem
Contacteer:

Bericht door MarcX3 »

Raymond schreef:Halloo...

Heb eindelijk mijn mx-3 gevonden :)

Een mooie grijze MX-3 uit 1992 met 176.*** op teller. Ding rijdt lekker alleen die uitlaat pffff net iets TE! Maargoed.. ook moet ik de stabilisatiestangetjes vervangen want ik hoor ze rammelen maarja verder rijdt de auto echt perfect en ziet er uit als nieuw :shock:. Zal binnenkort even een profiel aanmaken zodra ik mooie foto's heb want heb nu alleen maar die van de dealer.

Overigens.. ik heb wel nog een vraag... ik heb chrome altezza's in de auto zitten maar het mistlicht doet het achter niet? Zit dit niet in deze lampen? Ik geloof dat het namelijk APK afkeur is als de knop er wel zit maar het niet werkt..

Nog een andere vraag. Misschien kent iemand mijn auto wel FF-TV-56 gekocht bij Janssen garage in Wanssum. Heeft stickers op de auto van "team flatliners" en ik zou het wel leuk vinden als iemand iets informatie heeft over de auto. Heb wel is waar onderhoudsboekjes erbij.. maarja misschien kan mij iemand anders nog iets over de auto vertellen.

Extra's: airconditioning, centrale vergrendeling, elektrische ramen, lichtmetalen velgen, startonderbreker, stuurbekrachtiging.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Die auto is volgens mij van een oud lid hier, Axys

Heeft zn auto op een andere auto ingeruild.

Zat eerst een tuning voorbumper op. voor de rest voor zover ik weet een nette auto.
Driven by a sixpack
bramx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 nov 2003, 21:57
Locatie: regio weert
Contacteer:

Bericht door bramx3 »

kan idd zijn dat deze van haike is
nette bak
{{{ === MX On Air === }}}

www.downsidetuning.nl
Raymond
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 130
Lid geworden op: 04 nov 2007, 21:51

Bericht door Raymond »

Dat is hem inderdaad.... heb even zijn profiel opgezocht en het is het zelfde kenteken.. heb even geprobeerd contact op te nemen met hem... weet iemand iets meer over deze auto??
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

team flatliner, 100% dat het haike zijn oude mx is...

maar je kunt er in iedergeval haast wel vanuit gaan dat deze altijd wel goed onderhouden is, mensen die hier bij de club lid zijn zijn normaal gesproken een stuk zuiniger op hun auto als de gemiddelde mx die te koop staat op marktplaats
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Raymond
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 130
Lid geworden op: 04 nov 2007, 21:51

Bericht door Raymond »

OkOk T was inderdaad zijn MX-3... heb gelijk wat leuke details te horen gekregen.

Er is natuurlijk wel beetje wat werk aan de auto maar verder is hij echt goed in orde! Stabilisatiestangetjes die moeten nog vervangen wordne.. dat vind ik nu ff t belangrijkste want ik word gek van dat geluid :roll:
Plaats reactie