Hiwo schreef:MarcX3 schreef:Thermal spacers zijn niet echt plug and play
Ze passen perfect op de plek waar je oude pakkingen zaten maar je inlaatspruitstuk komt namelijk zon 7 mm hoger te zitten dus de andere bevestigingsbeugels zul je waarschijnlijk ook aan moeten passen evenals misschien je aanzuigbuis
Wat ik heb gelezen is dat het geen problemen geeft qua hoogte etc, alleen op een klze kan het problemen geven i.v.m de stabilisatie stang.
heb t ook niet gehad over de hoogte van je spruit.
Maar de inlaatspruitstuk zit niet alleen vast op de pakkingen maar achteraan zit ook een beugeltje en ik denk dat die aangepast moet worden.
Ik kan nog geen fotos maken aangezien mn spruitstuk nog niet dusdanig klaar is dat alles erop kan.
En je gasklephuis komt iets verder naar buiten toe dus met piping van een CAI bv kan t zijn dat je dat iets aan moet passen.
Voor de rest zit er bij de thermal spacers wel alle bouten en zo dus de kit is zeker niet verkeerd.
Alleen is het voor dagelijks gerbruik niet aan te raden om de koelvloeistofslangen van je gasklephuis an elkaar te verbinden (zit een connector voor bijgesloten) omdat je toerental dan nogal kan gaan schommelen.
@ dikkekobus, bij een nieuwe pakking hoef je geen vloeibare pakking te gebruiken maar voor de zekerheid kan je wel wat smeren op rare knikken en bochten