heldere knipperlichten zijkant

Alles over Optische Tuning of vragen hier over

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Yence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1085
Lid geworden op: 21 mei 2004, 23:42
Locatie: Roosendaal
Contacteer:

Bericht door Yence »

Charlie schreef:Zijn deze ook even groot? Ivm verweerd/niet verweerd kleurverschil?


Je bedoeld de lak? je ziet het wel een beetje, maar als je het netjes poetst en een paar keer in de was hebt gezet is het kleurverschil nagenoeg weg.
Even grote zijknippers vinden als die van de fabriek af voor de MX-3 zal niet meevallen, dan moet je 't waarschijnlijk in de richting van vrachtwagens gaan zoeken ofzo ;)
Gebruikersavatar
DB89
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 280
Lid geworden op: 29 okt 2006, 16:33
Locatie: rotterdam

Bericht door DB89 »

En de knipperlichten die op mzd-style staan voor de 323 BA die hebben wel een E keur, en lijkt me sterk dat de montage van deze knipperlichten zoveel veranderd is, dat je veel zou moeten aanpassen.

Dus het lijkt mij dat die wel goed moeten zijn...kan het fout hebben natuurlijk :mrgreen:

Daniel
Afbeelding
Gebruikersavatar
Maestro
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 116
Lid geworden op: 25 feb 2007, 12:14
Locatie: Maasbommel
Contacteer:

Bericht door Maestro »

Yence schreef:
Charlie schreef:Zijn deze ook even groot? Ivm verweerd/niet verweerd kleurverschil?


Je bedoeld de lak? je ziet het wel een beetje, maar als je het netjes poetst en een paar keer in de was hebt gezet is het kleurverschil nagenoeg weg.


Ik heb er ook Mazda 6 knippers op gezet en ik zie totaal geen verschil in de kleur van de lak. En dan heb ik nog wel een rode wagen. Kwestie van die originele eruit halen, ff de lak poetsen en klaar is kees.

Tip voor die Mazda 6 knippers: knip de originele draden zo dicht mogelijk bij het stekkertje af (laat ze zo lang mogelijk) en soldeer er dunne knijpcontactjes op. Deze klemmen dan mooi op de pennetjes van de Mazda 6 knipperlicht aansluiting. Eventueel kun je daar dan ook nog wat tin in laten vloeien. Gebruik vervolgens krimpkousjes om de klemmetjes te isoleren (tape kan ook, maar die krimkousjes zijn net wat professioneler). Een origineel stekkertje zat er bij mij niet bij en dus had ik het zo opgelost.

Aan 1 kant moest ik het plastic van de bevestiging iets wegvijlen, maar die Mazda 6 knippers passen dan wel precies. :bouncered:

Succes, kerel.
Riesh
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 280
Lid geworden op: 06 jan 2007, 12:15

Bericht door Riesh »

DB89 schreef:En de knipperlichten die op mzd-style staan voor de 323 BA die hebben wel een E keur, en lijkt me sterk dat de montage van deze knipperlichten zoveel veranderd is, dat je veel zou moeten aanpassen.

Dus het lijkt mij dat die wel goed moeten zijn...kan het fout hebben natuurlijk :mrgreen:

Daniel


Die zijn toch een flink stuk groter hoor, ook de bevestiging is groter. maw dat past niet.

Die voor de mX3 geschikt zijn, dat zijn de knippers die in alle nieuwe mazda's zitten (2, 3, 5, 6), een stuk kleiner wat meteen veel moderner oogt. Soms moet je idd ff het pastic van de bevestiging iets uitvijlen.
Plaats reactie