Leuke MX-3 V6 Gezocht --> GEVONDEN :)

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora's

Moderator: Moderators

BruteFrits
Pilot
Pilot
Berichten: 764
Lid geworden op: 11 feb 2005, 12:35
Locatie: Geleen

Bericht door BruteFrits »

Als ik het goed gezien heb staat er bij ons in de wijk ene te koop, een noble green (nee, niet die van mij althans niet voor jou budget :)) Is een nieuw type V6. Huidige berijders zijn beide 40'ers en rijden lekker sportief. Auto ziet er nog goed uit en is volgens mij goed onderhouden.

Zal vanavond eens kijken voor je.
Als de mol in Mei begint te stoten is in Juni je tuin naar de kl*ten.
Raymond
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 130
Lid geworden op: 04 nov 2007, 21:51

Bericht door Raymond »

Okee.. klinkt leuk.. Alleen als het nieuw type is.. zal het denk k niet in mijn prijsklasse vallen? Maargoed.. ik hoop dat je me iets meer kunt vertellen.. hoor het graag want het zou natuurlijk een top kleurtje zijn!!:lol:
Gebruikersavatar
Carthago
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 166
Lid geworden op: 24 jun 2007, 23:56
Locatie: Deventer

Bericht door Carthago »

De niet face-lifts hebben allemaal half lederen bekleding (nep leer volgens mij maar weet ik niet cker?)
1998 mx3 2.5i v6 KLZE
Raymond
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 130
Lid geworden op: 04 nov 2007, 21:51

Bericht door Raymond »

De oude (niet face lifts).. hebben ook gewoon stoffen stoelen naar mijn idee.. dit vind ik persoonlijk de mooiste stoelen (dat model) voor de mx3. Mooie kuipjes!

Is er overigens iemand die deze mx3 kent? Of hem heeft bezichtigd?
http://link.marktplaats.nl/145526354
Deze zou aan mijn wensen voldoen (zwart, mooi intrieur, dakraampje).

@BruteFrits
Heb je nog gekeken voor me? :lol: Hoop dat je gelijk hebt en er dus echt een mooie mx3 te koop staat.
tweaker2001
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 132
Lid geworden op: 17 jan 2008, 12:14
Locatie: Amsterdam

Bericht door tweaker2001 »

Die heb ik in januari bekeken, vlak voor ik mijn MX3 kocht. Maar mij is toen verteld dat de distributieriem niet vervangen was. Dat ik m bezocht had de auto schade aan rechterportier (paaltje of zoiets geschampt maar ze kon mij niet zeggen hoe t kwam) en in t linkerportier zat een deuk alsof iemand er een hamer in had geslagen, plus 2 deukjes boven de raamstijl in het dak. Sportieve sound, maar mij iets te sportief, en ik vond eigenlijk de koppeling een beetje vreemd aanvoelen, pakte pas heel laat op, voelde me net een beginnende automobilist die niet weg kan komen... veel toeren, weinig vooruitgang.. Hij is best t bekijken waard, maar als t dezelfde auto en dezelfde Chantal is, leuke meid trouwens, dan heb je wel wat werk aan de winkel..
Gebruikersavatar
marcel v6
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3733
Lid geworden op: 14 feb 2005, 15:50
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1994
Locatie: Omg.Noord Holland
Contacteer:

Bericht door marcel v6 »

Carthago schreef:De niet face-lifts hebben allemaal half lederen bekleding (nep leer volgens mij maar weet ik niet cker?)


Is geen nep leer ;)
Als er leer inzit dan is het ook echt leer net zoals bij mij.
Ik heb nog nooit een MX-3 gezien met nep-leer :?
2,5L V6 KLZE Curved Neck.
BruteFrits
Pilot
Pilot
Berichten: 764
Lid geworden op: 11 feb 2005, 12:35
Locatie: Geleen

Bericht door BruteFrits »

Raymond, de mx die bij mij in de wijk staat is ovb verkocht. Hij lag zowieso buiten jou budget, had ik even niet op gelet :?
Als de mol in Mei begint te stoten is in Juni je tuin naar de kl*ten.
Raymond
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 130
Lid geworden op: 04 nov 2007, 21:51

Bericht door Raymond »

@tweaker2001
Dankjewel.. ik zal misschien binnenkort eens een kijkje gaan nemen. Weet het nog niet. Iig bedankt voor je reactie.

@Brutefrits
Ik was er al bang voor dat deze niet binnen mijn budget zou vallen. Is overigens wel een hele mooie kleur voor een MX.. samen met zwart. Toch bedankt voor de moeite.. maar, ik vind wel een leuke!
Gebruikersavatar
Carthago
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 166
Lid geworden op: 24 jun 2007, 23:56
Locatie: Deventer

Bericht door Carthago »

marcel v6 schreef:
Carthago schreef:De niet face-lifts hebben allemaal half lederen bekleding (nep leer volgens mij maar weet ik niet cker?)


Is geen nep leer ;)
Als er leer inzit dan is het ook echt leer net zoals bij mij.
Ik heb nog nooit een MX-3 gezien met nep-leer :?


Oke dan heb ik het fout, had het van horen zeggen, weer wat geleerd ;)

tweaker2001 schreef:Die heb ik in januari bekeken, vlak voor ik mijn MX3 kocht. Maar mij is toen verteld dat de distributieriem niet vervangen was. Dat ik m bezocht had de auto schade aan rechterportier (paaltje of zoiets geschampt maar ze kon mij niet zeggen hoe t kwam) en in t linkerportier zat een deuk alsof iemand er een hamer in had geslagen, plus 2 deukjes boven de raamstijl in het dak. Sportieve sound, maar mij iets te sportief, en ik vond eigenlijk de koppeling een beetje vreemd aanvoelen, pakte pas heel laat op, voelde me net een beginnende automobilist die niet weg kan komen... veel toeren, weinig vooruitgang.. Hij is best t bekijken waard, maar als t dezelfde auto en dezelfde Chantal is, leuke meid trouwens, dan heb je wel wat werk aan de winkel..


Raymond schreef:@tweaker2001
Dankjewel.. ik zal misschien binnenkort eens een kijkje gaan nemen. Weet het nog niet. Iig bedankt voor je reactie.


Als ik dat verhaal zo hoor zou ik al niet maar gaan kijken eigenlijk..
1998 mx3 2.5i v6 KLZE
LeonPG
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 354
Lid geworden op: 01 nov 2007, 12:41
Locatie: Gelderland

Bericht door LeonPG »

Ik heb net een blauwgroene mx3 met lichte voorschade gekocht van een maat van me. Ik ga deze samen met Jaapio opknappen en dan weer verkopen.

het gaat om deze auto:
http://www.mazdamx-3.nl/forum/viewtopic.php?t=7446

In dat draadje kan je zien wat er allemaal aan gedaan is.
Hij staat in Apeldoorn. Is wel een eindje uit de buurt, maar toch.

Mocht je nog een aantal weken geduld hebben, dan kan dit misschien een
leuke auto voor je zijn. De prijs is nog niet zeker, hangt af van de kosten van de onderdelen en de tijd die erin gaat zitten. Maar het zal wel ongeveer binnen je budget vallen, denk ik.
Plaats reactie