Leuke MX-3 V6 Gezocht --> GEVONDEN :)

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora's

Moderator: Moderators

Raymond
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 130
Lid geworden op: 04 nov 2007, 21:51

Leuke MX-3 V6 Gezocht --> GEVONDEN :)

Bericht door Raymond »

Hallo,

Ik ben opzoek naar een leuke MX-3 V6 (oud model). Mijn budget ligt rond de 2500 euro. Ik heb het liefst een met airco of dakraampje, dit is toch wel een stukje fijner in de zomer. Airco zal iets moeilijker worden voor mijn budget maar ik heb ze wel al voorbij zien komen.

Alle auto's zijn welkom, liefst heb ik een zwart/zilver of groen/blauw model maar in iedergeval geen rood.

Alvast bedankt,

Raymond. :)
Laatst gewijzigd door Raymond op 15 mar 2008, 20:24, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Carthago
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 166
Lid geworden op: 24 jun 2007, 23:56
Locatie: Deventer

Bericht door Carthago »

Zilver zul je ze niet vinden omdat die alleen in de laatste bouwjaren zijn gemaakt. Maar iig suc6 met de zoektocht!
1998 mx3 2.5i v6 KLZE
Raymond
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 130
Lid geworden op: 04 nov 2007, 21:51

Bericht door Raymond »

Okee.. dankjewel! Wist ik niet? Had iig wel een beige gezien.. maar dat was een amerikaan.. zag opzich niet verkeerd uit.. maar ik weet het niet :roll:
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

http://www.mazdamx-3.nl/forum/viewtopic.php?t=7477

wel iets boven budget, maar moet vast wel iets te regelen zijn qua prijs of je moet zelf gewoon iets meer bijleggen ( wel goeie mx volgens mij met net nieuwe motor en bumpertjes rondom)

of deze ( wel oude ad maar je kunt altijd ff horen)

http://www.mazdamx-3.nl/forum/viewtopic.php?t=7098
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

En als je er een vind wil ik als mede-limburger graag een keertje mee kijken of het daadwerkelijk wat is ;)
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Raymond
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 130
Lid geworden op: 04 nov 2007, 21:51

Bericht door Raymond »

Bedankt voor die 2 links.. die laatste lijkt me wel iets.. Dit weekend komen een paar mensen voor mijn auto kijken, hopelijk krijg ik hem dan verkocht en kan ik snel opzoek naar een MX.

@ WhiteFinish
Bedankt voor je aanbod, zou ik zeer fijn vinden omdat het toch een "speciale" auto is. Mocht het zover zijn laat ik je iets weten :bier:
BruteFrits
Pilot
Pilot
Berichten: 764
Lid geworden op: 11 feb 2005, 12:35
Locatie: Geleen

Bericht door BruteFrits »

Zelfde reactie als Robert(Whitefinish). Als het in z-limburg is dan wil ik wel ook wel mee gaan kijken.
Als de mol in Mei begint te stoten is in Juni je tuin naar de kl*ten.
Raymond
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 130
Lid geworden op: 04 nov 2007, 21:51

Bericht door Raymond »

Hey,

BruteFrits.. jij ook super erg bedankt. Echt fijn dat zoiets op dit forum kan. Ik wacht denk ik even af totdat ik mn auto verkocht heb.. is denk ik het beste.. zijn nogal wat mensen die interesse hebben en dan zal ik hem wel verkocht krijgen.. Ik zal dan in februari of maart een MX-3 gaan kopen. Ik zie overigens dat jij, net als ik, ook uit Geleen komt. Ben je toevallig die gene met de rode MX-3 bij Glanerbrook in de buurt?

Groet,

Raymond.
BruteFrits
Pilot
Pilot
Berichten: 764
Lid geworden op: 11 feb 2005, 12:35
Locatie: Geleen

Bericht door BruteFrits »

Nope, de mijne is Noble Green. En ik woon tegenwoordig in Sittard (Hoogveld). Mijn Mx3 zal je ook niet snel spotten, komt maar heel af en toe uit de garage vanwege bezitten van een lease auto. Tis echt een hobby auto geworden die alleen naar buiten komt als ik zin heb om wat rond te 'cruisen' :)
Als de mol in Mei begint te stoten is in Juni je tuin naar de kl*ten.
Raymond
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 130
Lid geworden op: 04 nov 2007, 21:51

Bericht door Raymond »

Auto is vandaag zo goed als verkocht. Ga nog met de koper iets schriftelijk afspreken en dan komt hij de auto volgende week ophalen! Ik kan me dus langzaam gaan orienteren op een MX3.. heb er wel een paar mooie gezien..

Een Ik weet alleen niet of de kilometerstand een probleem kan veroorzaken. Zelf hebben we thuis ook een mazda die dit ook ruim heeft gelopen en nog altijd goed loopt.. weet alleen niet hoe het hier mee zit?

Verder stonden er op marktplaats nog een paar leuke.. ene met half lederen bekleding.. dat vind ik wel heel erg mooi (zwart / rood). Achja.. ik zie wel.. eerst even de reacties van de adverteerders afwachten. Is misschien iemand bekend met deze van Sami's auto's??? Hebben namelijk niet zon goede naam : http://www.garagetest.nl/review_list.ph ... b_cat_id=8

Mvg,

Raymond
Plaats reactie