Wat trekken we er zoal uit met de MX-3
Moderator: Moderators
- rogertjemx3
- New member
- Berichten: 28
- Lid geworden op: 13 jan 2008, 15:14
- Locatie: lanaken (belgie)
optrekken
ik heb geen idee hoe t kan, miss slechte bestuurders ofzo maar hier is mijn lijst
hyundai coupe 2.0 '97
bmw 318is
audi a3 1.8
vw passat 1.8 20v
golf gtd (niet zo moeilijk)
golf 2 gti (scheelde niet veel)
best indrukwekkende lijst vind ik zelf voor een 1,6 16v sohc
2 weken geleden wel vies hard verloren van een impreza, dacht dat t een opscheppertje was met andere bumpers en hoodscoop maar was t dus niet
hyundai coupe 2.0 '97
bmw 318is
audi a3 1.8
vw passat 1.8 20v
golf gtd (niet zo moeilijk)
golf 2 gti (scheelde niet veel)
best indrukwekkende lijst vind ik zelf voor een 1,6 16v sohc
2 weken geleden wel vies hard verloren van een impreza, dacht dat t een opscheppertje was met andere bumpers en hoodscoop maar was t dus niet
in japan is een gezegde... me no drive hyundai, me drive mazda!!!
-
- Pilot
- Berichten: 608
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 18:01
- Type Mazda: Anders
- Bouwjaar: 1992
- Locatie: Utrecht
- D-PAC
- Pilot
- Berichten: 738
- Lid geworden op: 24 jun 2004, 22:40
- Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
- Bouwjaar: 1998
- Locatie: Schiedam
zojuist: 2x dezelfde auto: Seat Codoba 1.6i signo (100 pk)
was wel grappig, hij sprintte weg terwijl ik gewoon weg wilde rijden. Maar
ik trok toch wel ff op en ben er langsgereden...
Hij geloofde dus dat ie sneller was, bij de 2e stoplicht trok ik m helemaal
foetsie... toen issie waarschijnlijk uit schaamte maar afgeslagen ofzo...
Ik heb (nog) 1.8i v6 met een viperkit en een dubbel membraams PBV. (2.8 bar)
was wel grappig, hij sprintte weg terwijl ik gewoon weg wilde rijden. Maar
ik trok toch wel ff op en ben er langsgereden...
Hij geloofde dus dat ie sneller was, bij de 2e stoplicht trok ik m helemaal
foetsie... toen issie waarschijnlijk uit schaamte maar afgeslagen ofzo...
Ik heb (nog) 1.8i v6 met een viperkit en een dubbel membraams PBV. (2.8 bar)
私は私の"遠隔開始" ボタンを愛する
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
mx3freak schreef:D-PAC schreef:Ik heb (nog) 1.8i v6 met een viperkit en een dubbel membraams PBV. (2.8 bar)
je weet dat je standaart pomp rond de 3 bar geeft??
Hallo !!!
Heb je nog niet gehoord van het nieuwerijden.nl
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
- mx3freak
- Super-Pilot
- Berichten: 2095
- Lid geworden op: 19 dec 2003, 19:06
- Locatie: almere
- Contacteer:
Yence schreef:Jasper bedoeld dat als je'm op 2,2 bar insteld, dat je pbv bij volgas de volledig beschikbare 3 bar gebruikt (denk ik).
En als jij bedoeld dat'ie standaard ingesteld staat op 2,8bar en er komt nog's 0,8 bij, da's niet best voor je benzine pomp. (kan ook zijn dat Jasper dat bedoeld natuurlijk)
combinatie van beide
als je echt het nut van de pbv compleet wilt benutten zal je je benzine pomp moeten vervangen..
even a broken clock gets to be right twice a day.