Mogelijkheden voor meer vermogen
Moderator: Moderators
- crazy maniac
- Co-Pilot
- Berichten: 135
- Lid geworden op: 28 mar 2007, 20:52
- Locatie: zaamslag
- turbulence
- Super-Pilot
- Berichten: 5868
- Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
- Locatie: Wolvega (fryslan)
- Contacteer:
Carthago schreef:cootjev6 schreef:ik raad je een tiga chip aan, voor ongeveer €100,- is je mx-ie een stuk veller en sneller. en wil je echt echt goed effect dan monteer je een catvervangertje eronder.
ik heb beide op m'n mx en ik ben aanmerkelijk sneller als een standaar V6 en een KLZE en een civic coupé met supercharger blijf ik redelijk op z'n reet zitten. en dat voor max. €200,-
Een klze blijf je redelijk bij? dan moet het wel een wonderchip zijn
of een waardeloze bestuurder van de ZE mx...
want miz zal zo'n chipje altijd wel wat extra vermogen kunnen vrijmaken, maar een ZE makkelijk bijhouden geloof ik ook niet in..
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
cootjev6 schreef:ik raad je een tiga chip aan, voor ongeveer €100,- is je mx-ie een stuk veller en sneller. en wil je echt echt goed effect dan monteer je een catvervangertje eronder.
ik heb beide op m'n mx en ik ben aanmerkelijk sneller als een standaar V6 en een KLZE en een civic coupé met supercharger blijf ik redelijk op z'n reet zitten. en dat voor max. €200,-
Waar kun je dat krijgen dan? En wat houdt het psies in?
- turbulence
- Super-Pilot
- Berichten: 5868
- Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
- Locatie: Wolvega (fryslan)
- Contacteer:
- marcel v6
- Super-Pilot
- Berichten: 3733
- Lid geworden op: 14 feb 2005, 15:50
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1994
- Locatie: Omg.Noord Holland
- Contacteer:
cootjev6 schreef:ik zeg ook niet dat ik m bij hou, maar ik bleef m iig aardig bij, en hij liep natuurlijk wel uit op een goed moment maar waar het om gaat is dat we beide echt met ons mond open stonden van de prestatie's
Bij je oude blok hielp die chip echt goed.
Toen bleef je een tijdje op me hielen zitten.
Maar met dit blok juist weer niet.
Zal wel komen omdat dit blok 220.000 heb gelopen.
2,5L V6 KLZE Curved Neck.
marcel v6 schreef:cootjev6 schreef:ik zeg ook niet dat ik m bij hou, maar ik bleef m iig aardig bij, en hij liep natuurlijk wel uit op een goed moment maar waar het om gaat is dat we beide echt met ons mond open stonden van de prestatie's
Bij je oude blok hielp die chip echt goed.
Toen bleef je een tijdje op me hielen zitten.
Maar met dit blok juist weer niet.
Zal wel komen omdat dit blok 220.000 heb gelopen.
Dat is wel ziek dat ie jou klze er bijna mee bijhield dan
die van jou liep verder helemaal goed?
1998 mx3 2.5i v6 KLZE
- marcel v6
- Super-Pilot
- Berichten: 3733
- Lid geworden op: 14 feb 2005, 15:50
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1994
- Locatie: Omg.Noord Holland
- Contacteer:
Carthago schreef:marcel v6 schreef:cootjev6 schreef:ik zeg ook niet dat ik m bij hou, maar ik bleef m iig aardig bij, en hij liep natuurlijk wel uit op een goed moment maar waar het om gaat is dat we beide echt met ons mond open stonden van de prestatie's
Bij je oude blok hielp die chip echt goed.
Toen bleef je een tijdje op me hielen zitten.
Maar met dit blok juist weer niet.
Zal wel komen omdat dit blok 220.000 heb gelopen.
Dat is wel ziek dat ie jou klze er bijna mee bijhield dan
die van jou liep verder helemaal goed?
Tot de 3e versnelling hield ie me bij ja
Toen zat me spruitstuk er nog niet onder nu wel.
Nu loopt ze het beste
2,5L V6 KLZE Curved Neck.
marcel v6 schreef:Carthago schreef:marcel v6 schreef:cootjev6 schreef:ik zeg ook niet dat ik m bij hou, maar ik bleef m iig aardig bij, en hij liep natuurlijk wel uit op een goed moment maar waar het om gaat is dat we beide echt met ons mond open stonden van de prestatie's
Bij je oude blok hielp die chip echt goed.
Toen bleef je een tijdje op me hielen zitten.
Maar met dit blok juist weer niet.
Zal wel komen omdat dit blok 220.000 heb gelopen.
Dat is wel ziek dat ie jou klze er bijna mee bijhield dan
die van jou liep verder helemaal goed?
Tot de 3e versnelling hield ie me bij ja
Toen zat me spruitstuk er nog niet onder nu wel.
Nu loopt ze het beste
Beste chip dan, zou hem dan gelijk iedereen met een K8 aanraden! hoewel je natuurlijk wel in de 1e en 2e versnelling flink naar grip moet zoeken met een klze, maar tog, wist niet dat een chip zoveel kon doen op niet turbo-motoren
Trouwens heeft iemand hem wel eens op de bank gehad met een K8 en de chip van tiga?
1998 mx3 2.5i v6 KLZE