@hiwo

Hier kunt u praten over de auto's e.d. van "Leden". (zie menubalk "LEDEN" voor online profielen)

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Hiwo
Pilot
Pilot
Berichten: 662
Lid geworden op: 07 apr 2006, 22:05
Locatie: Geleen

Bericht door Hiwo »

Aangezien ik al een tijdje op het forum hang en ik me eigenlijk nog niet heb voorgesteld doe ik het bij deze dus :mrgreen:

Ik ben Hille, ben 20 jaar en woon in Geleen.
Mijn hobby's zijn dj'en rond rijden in de mx ;)
Ik zit in tilburg op school , ik doe daar de opleiding sound & vision.. heb van te voren eerst 3 jaar de opleiding vliegtuig monteur gedaan.
ik draai regelmatig zaterdag's in de peppermill, dus kom gerust eens langs dan trakteer ik wel op een pilsje :bier: :lol:

Verder mijn complimenten over het forum , heb er al veeeel info kunne vinden... keep up the good work ;)


Greetz
Afbeelding
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

Leuk dat je je ook even voorstelt :)

Heb je ook een bepaalde artiestennaam in de Peppermill?
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Gebruikersavatar
Hiwo
Pilot
Pilot
Berichten: 662
Lid geworden op: 07 apr 2006, 22:05
Locatie: Geleen

Bericht door Hiwo »

mn artiestennaam is Hiwo ;)
Afbeelding
bramx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 nov 2003, 21:57
Locatie: regio weert
Contacteer:

Bericht door bramx3 »

heej weer een limbonaar :)

welkom
{{{ === MX On Air === }}}

www.downsidetuning.nl
Raymond
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 130
Lid geworden op: 04 nov 2007, 21:51

Bericht door Raymond »

Hee Hiwo, ben jij toevallig die gene uit geleen met die rode MX-3 in de buurt van Glanerbrook?

Als dat zo is dan woon ik 2 straten van je vandaan.. wil binnenkort ook een MX-3 kopen en vandaar dat ik beetje actief ben hier op het forum!
Gebruikersavatar
Hiwo
Pilot
Pilot
Berichten: 662
Lid geworden op: 07 apr 2006, 22:05
Locatie: Geleen

Bericht door Hiwo »

hmm glanerbrook is ongeveer 10 minuten rijden voor me, k kom er af en toe wel eens langs..
Raymond
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 130
Lid geworden op: 04 nov 2007, 21:51

Bericht door Raymond »

Ah nee okee.. er woont iemand met een rode MX-3 tegenover glanerbrook.. in zo'n zijstraat.. Ik dacht misschien dat jij dat was.. Achja.. zal jou dan misschien ook nog wel eens tegen komen.. of in de toekomst alsk zelf me MX3 heb!
Gebruikersavatar
Hiwo
Pilot
Pilot
Berichten: 662
Lid geworden op: 07 apr 2006, 22:05
Locatie: Geleen

Bericht door Hiwo »

k zie ook vaker een rooie rijden door geleen, soms ook nog n zwarte en n zilvere..

Laat maar wat weten als je m hebt ;) :bier:
Gebruikersavatar
Hiwo
Pilot
Pilot
Berichten: 662
Lid geworden op: 07 apr 2006, 22:05
Locatie: Geleen

Bericht door Hiwo »

Even mijn topic maar eens omhoog gooie :mrgreen:
Toen ik net mn mx had was ik van plan om eigelijk niks eraan te doen/veranderen.... vond het zonde geld, maar na een tijdje zie je toch dingen die wel leuk zijn en ga je je er meer in verdiepen qua mogelijkheden...
Zal wel een bekend verhaal zijn denk k :mrgreen:
Heb intussen wel een leuk lijstje met dingen die veranderd zijn..

Ben nu aan het kijken voor een Aftermarket FPR, maar wil eerst wat meer info erover opzoeken.
Op het forum is er niet erg veel over te vinden helaas..
Dus mijn vraag is, heeft het ook echt nut ? (ik weet dat het geen wonderen vericht).

Verder wil ik nog een ander uitlaat spruitstuk, denk dat ie over 2 maanden wel eronder ligt, eerst nog wat sparen..

En dan zie ik het verder wel, komen ook nog nieuwe velgen onden (17")
mischien verlagen en ander voorbumper, maar dat weet ik nog niet...

Qua performance weet ik het verder ook niet eigelijk , kan nog de noken as laten aanpassen, maar dat zie ik eigelijk niet zo zitten..

mischien zie ik tegen die tijd wel weer eens wat :bier:
Afbeelding
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

Hiwo schreef:Even mijn topic maar eens omhoog gooie :mrgreen:
Toen ik net mn mx had was ik van plan om eigelijk niks eraan te doen/veranderen.... vond het zonde geld, maar na een tijdje zie je toch dingen die wel leuk zijn en ga je je er meer in verdiepen qua mogelijkheden...
Zal wel een bekend verhaal zijn denk k :mrgreen:
Heb intussen wel een leuk lijstje met dingen die veranderd zijn..

Ben nu aan het kijken voor een Aftermarket FPR, maar wil eerst wat meer info erover opzoeken.
Op het forum is er niet erg veel over te vinden helaas..
Dus mijn vraag is, heeft het ook echt nut ? (ik weet dat het geen wonderen vericht).
Op een standaard blok heeft het weinig nut. Je ecu is al redelijk goed getuned en je injectoren hebben altijd genoeg benzinedruk. Als je meerdere dingen gaat aanpassen wil het wel handig zijn.

Verder wil ik nog een ander uitlaat spruitstuk, denk dat ie over 2 maanden wel eronder ligt, eerst nog wat sparen..
Dit is een mooie upgrade, je zal er een paar pk mee winnen en vooral koppel.

En dan zie ik het verder wel, komen ook nog nieuwe velgen onden (17")
mischien verlagen en ander voorbumper, maar dat weet ik nog niet...

Qua performance weet ik het verder ook niet eigelijk , kan nog de noken as laten aanpassen, maar dat zie ik eigelijk niet zo zitten..
Nokkenassen aanpassen heb ik eigenlijk nog nooit gehoord op een 1.8, misschien zou het goed werken als je de nokkenassen van een 2.0 of 2.5 erin zou zetten.

mischien zie ik tegen die tijd wel weer eens wat :bier:


:bier:
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Plaats reactie