@TarmaC
Moderator: Moderators
TarmaC schreef:Ben ermee bezig ja...
Goh wat gaat het nieuws hier snel rond zeg...
Moet alleen nog plek hebben waar ik hem uit elkaar kan halen (auto dan) en het blok kan inbouwen... :s
hebben ze bij jou in de buurt geen hobby hal of iets dergelijks of zo'n doe het zelf garage? ik heb ook een dagje een plaatsje gehuurd in zo'n hobby hal om m'n auto te demonteren.
gefeliciteerd met je aan koop! ik hoop voor je dat het een goed blok is!
Als die van Bastian af komt, heb ik er idd van afgekeken. omdat er wat schade aan zat! aan de kleppendeksel! en ik het niet wilde riskeren!
maar als je info nodig hebt, ik heb er heel veel huiswerk over gemaakt! ik kan je het een en ander nog wel vertellen over dat soortblokken, die in een mx-3 moeten!
EN ik heb nog wat onderdelen liggen, die je wel eens nodig zou kunnen hebben!
Laat maar weten als je info of onderdelen wilt!
Succes er mee!
Als die van Bastian af komt, heb ik er idd van afgekeken. omdat er wat schade aan zat! aan de kleppendeksel! en ik het niet wilde riskeren!

maar als je info nodig hebt, ik heb er heel veel huiswerk over gemaakt! ik kan je het een en ander nog wel vertellen over dat soortblokken, die in een mx-3 moeten!
EN ik heb nog wat onderdelen liggen, die je wel eens nodig zou kunnen hebben!
Laat maar weten als je info of onderdelen wilt!
Succes er mee!

- MarcX3
- Super-Pilot
- Contacteer:
scary schreef:Als die van Bastian af komt, heb ik er idd van afgekeken. omdat er wat schade aan zat! aan de kleppendeksel! en ik het niet wilde riskeren!![]()
Schade?
die haarscheurtjes rond de vulopening en klein beetje transportschade zeker.
Haarscheurtjes zijn niet erg als t dicht is en anders is t redelijk makkelijk te verhelpen en transportschade heeft zowat ieder blok.

Tarmac: heb je dadelijk een klze killer.

Driven by a sixpack