APOLLO schreef:Ik zit zelf ook al een tijdje te kijken naar een KLZE,maar overal zie ik 0/100 tijden van ongeveer 6.5 sec. Dan hou je misschien net een integra bij,maar echt geen impreza. Ik ken er behoorlijk wat met een impreza en de meeste zitten binnen de 5 sec op de 100 en daarna gaan ze als een speer naar de 200,maar ze zitten dan ook allen boven de 300 pk,wat makkelijk kan. Zelf heb ik een CRX VTEC gehad en deze zat al onder de 7 sec aan de 100,iig stuk sneller als de MX-3 en tegen een VTEC turbo kun je het ook met een KLZE helemaal vergeten
RichMX-3 schreef:maar je hebt ook impreza's zonder turbo he
Carthago schreef:Subaru Impreza wrx sti uit 2002 0-100 close (4 wiel aandrijving)en bij 200 benk al weggereden
Een standaard WRX STI doet 0/100 in 5.5sec en dan te bedenken dat de meeste GTT's sneller zijn. En ja,die zonder turbo hou ik nog wel bij
Sprint doet de impreza wrx sti in 5,5 seconden, hij was ook iets sneller op 100 maar de mx3 is van 100-200 sneller dan de wrx sti hoor (de turbo dus en nog de snelle turbo ook dus wrx STI)
en een standaard CRX v-tec zit volgens fabrieksopgave in 7,2 seconden op de 100 en maakt geen kans tegen een klze hoor zeker van 100-200 is de mx3 klze veel sneller.
APOLLO schreef:Ik zit zelf ook al een tijdje te kijken naar een KLZE,maar overal zie ik 0/100 tijden van ongeveer 6.5 sec. Dan hou je misschien net een integra bij,maar echt geen impreza. Ik ken er behoorlijk wat met een impreza en de meeste zitten binnen de 5 sec op de 100 en daarna gaan ze als een speer naar de 200,maar ze zitten dan ook allen boven de 300 pk,wat makkelijk kan. Zelf heb ik een CRX VTEC gehad en deze zat al onder de 7 sec aan de 100,iig stuk sneller als de MX-3 en tegen een VTEC turbo kun je het ook met een KLZE helemaal vergeten
Jij heb het dan over een niet standaard impreza
Een standaard impreza is geen probleem voor mij.
Maat van me heeft een V-tec Supercharger en raad eens wie er wint
En turbo moet nog opspoelen
voordeel waar een STI ook iets aan heeft is de vierwiel aandrijving natuurlijk...
als je met de ZE vol wegtrekt kun je makkelijk nog tot ver in de 2 wegspinnen waar een scooby veel sneller goed grip te pakken heeft.
maar een STI vind ik ook wel erg moeilijk om te geloven dat je die bijhoudt/pakt..
heeft en meer vermogen, sneller en beter grip op de weg... denk toch eerder dat hier ook de gouden regel op gaat dat de bestuurder de zwaarst wegende factor is...
denk dat een GTT gelijkwaardiger is aan een mx3ZE dan een WRX STI
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Carthago schreef: Sprint doet de impreza wrx sti in 5,5 seconden, hij was ook iets sneller op 100 maar de mx3 is van 100-200 sneller dan de wrx sti hoor (de turbo dus en nog de snelle turbo ook dus wrx STI) en een standaard CRX v-tec zit volgens fabrieksopgave in 7,2 seconden op de 100 en maakt geen kans tegen een klze hoor zeker van 100-200 is de mx3 klze veel sneller.
Ik bedoelde dat mijn CRX sneller was dan de MX-3 1.8 die ik nu heb,dat een KLZE sneller is geloof ik direct,maar een STI van 100 naar 200 eruit trekken dan weer niet of het moet zoals gezegd een waardeloze bestuurder zijn
Net een wedstrijdje gedaan tegen opel calibra 2.5 v6.. en het ging echt gelijk op, in de 3e versnelling was hij wat sneller en daarna liet ie het gas los en haalde ik m in , bij t stoplicht even naast m gestopt, duimpje omhoog en hij was behoorlijk onder de indruk
verder mijn lijstje :
Golfje's (altijd lachen)
Alfa's
bmw Z3 1.8i
ford fiesta 1.6 16v gt
mercedes slk 200
fiat bravo 1.9 16v multi-jet(die was heeel snel weg in het begin)