Frost-MX3 schreef:Ok daar ben ik weer met wat meer info en ideeen
Volgens mij zit er bij mij toch een K8 ecu in ik zag namelijk achter het middenconsole een kastje zitten en daar stond onder andere op K861 EGI kwam uit japan en stond ook nog denso op .
Verder denk ik zelf dat het probleem mijn lekkende koelvloeistof dop is omdat zoals Turbulence al zei die boven een sensor zit die problemen geeft .
Misschien is het zelf zo dat als me auto warm loopt de vloeistof er bij bepaalde temp naarboven komt en dus bij de lekkende dop eruit gaat die vervolgens dat op die sensor komt em hem dan eruit knalt (auto stopt).
Das in iedergeval wat ik denk dat het is dus ff nieuwe dop halen bij deijne en die stekkertjes enzo schoon maken .
Weet nu ook waar het camco alarm kastje zit ga dat ook nog proberen maar als ik die los haal moet ik dat me alarm weer opnieuw instellen ?
Wou iedereen nog ff alvast bedanken voor de snelle reacties vind ik echt tof :D
En heb de laatste 3 weken echt al veel bij geleerd over mijn KLZE :D
Anywayz ik hoor het wel weer .
Herman
Je kan ook gewoon een nieuwe koelvloeistofdop halen. Kosten iets van 10 of 15 euro, dadelijk haal je een 2dehands en is ie binnen een paar maanden weer lek.
Sensoren inderdaad eens goed schoonmaken, kijken wat eruit komt.
Betreft je camco. Je hoeft niks opnieuw in te stellen als je het alarm loskoppeld. Alleen; waarom wil je dat doen? Als ie functioneert, laat het dan lekker zitten.