dat heb je zo gezien
haal even je hoedeplank er uit
neem een kruis schroevendraaier
en draai 1 of 2 schroefjes los
dan kun je de kap er af nemen en kijken of er een speaker zit
6000,- jammer! maar toch gefeli met je MX-3, had een mooiere voor je geweten, bedoel niet de mijne, (maar had ook gekund),
weet nog een mooie met maar 133dkm op de teller!
km.stand en onderhoud vind ik belangrijker dan bouwjaar.
turbulence schreef:en zit er niks... beetje 13cm speaker moet er volgens mij goed inpassen...
In de mx3 moeten boxen die op 3 punten vast worden geschroefd.
de meeste boxen hebben 4 punten voor de schroefjes en passen niet.
Ik zou gewoon even een adapterplaat maken of een setje inclusief adapterplaat kopen.
turbulence schreef:en zit er niks... beetje 13cm speaker moet er volgens mij goed inpassen...
In de mx3 moeten boxen die op 3 punten vast worden geschroefd. de meeste boxen hebben 4 punten voor de schroefjes en passen niet. Ik zou gewoon even een adapterplaat maken of een setje inclusief adapterplaat kopen.
woytek schreef: En ik heb net een half jaartje me rijbewijs, dan is een klze misschien wat teveel van het goede he (en duurder in verzekering/belasting ? )
Net je rijbewijs zal ik idd niet doen. Verzekering en belasting zal vast wel duurder zijn, maar niemand heeft een KLZE op zijn naam staan hier geloof ik.
Het staat allemaal nog op 1.8
klopt idd.. maar wat zijn hier de gevolgen van bij bijv. een aanrijding? en aan de verzekering moet je toch ook het aantal km opgeven dat je hebt gereden?
woytek schreef: En ik heb net een half jaartje me rijbewijs, dan is een klze misschien wat teveel van het goede he (en duurder in verzekering/belasting ? )
Net je rijbewijs zal ik idd niet doen. Verzekering en belasting zal vast wel duurder zijn, maar niemand heeft een KLZE op zijn naam staan hier geloof ik.
Het staat allemaal nog op 1.8
klopt idd.. maar wat zijn hier de gevolgen van bij bijv. een aanrijding? en aan de verzekering moet je toch ook het aantal km opgeven dat je hebt gereden?
nee, je moet opgeven hoeveel km je op jaarbasis RIJDT aan de hand daarvan wordt de premie berekend (meer kms op jaarbasis is grotere kans op schade)
en je kunt zowieso optisch niet zien of het nu een k8 of KL motor is. je moet normaal bij de RDW laten keuren als je meer dan 50% vermogens toename hebt.
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
het moet wel heeeeeel erg raar lopen wil je daar gezeik mee krijgen.
zelfs de gemiddelde automonteur ziet niet of het nou een k8 blok is of een kl blok.