Yence
Moderator: Moderators
-
- Super-Pilot
- Berichten: 1957
- Lid geworden op: 09 jan 2006, 23:27
- Locatie: Hamont(B)
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
Yence schreef:hoodpins zijn gisteren binnengekomen. De quickrelease stuurnaaf en de prosport gauges kwamen vandaag binnen en heb ik maar gelijk gemonteerd :P Alleen moeten de sensors van de meters nog aangesloten worden. Gisteren ook de cf cupwings gemonteerd. Eindelijk weer een beetje vooruitgang
Ga je hoodpins door je carbon kap doen ?? :(
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
- Yence
- Super-Pilot
- Berichten: 1085
- Lid geworden op: 21 mei 2004, 23:42
- Locatie: Roosendaal
- Contacteer:
Niet omdat ik ze mooi vind ofzo, want dat zijn ze uiteraard niet, maar omdat het moet. De Amerikaanse cf kappen hebben geen verstevigingsframe, hierdoor zijn ze erg licht (veel lichter dan die van Aeroworks), maar ook minder stevig. Zonder bevestigingen aan de zijkant van de kap, kunne bij hoge snelheden de zijkanten afbreken.
Het zijn overigens wel vlakke hoodpins (zonder externe ringen en pinnen e.d.) en ze zijn in kleur te spuiten, wat ik dan ook laat doen. Hopelijk valt het dan allemaal mee.
Het zijn overigens wel vlakke hoodpins (zonder externe ringen en pinnen e.d.) en ze zijn in kleur te spuiten, wat ik dan ook laat doen. Hopelijk valt het dan allemaal mee.
-
- Super-Pilot
- Berichten: 1957
- Lid geworden op: 09 jan 2006, 23:27
- Locatie: Hamont(B)