D-passion

Hier kunt u praten over de auto's e.d. van "Leden". (zie menubalk "LEDEN" voor online profielen)

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
JForce
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1439
Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:06
Locatie: Friesland

Bericht door JForce »

dat wel minder zonder auto zitten, maar wil je alleen van een autobedrijf kopen? want particulier staan er wel aardig wat mxjes te koop.
D-passion
New member
New member
Berichten: 12
Lid geworden op: 05 sep 2009, 17:24
Locatie: Geertruidenberg

Bericht door D-passion »

nee dat maakt me niet veel uit maar vind een garage wel wat vertrouwder eigenlijk


Heb net ffkes rond zitten kijken, maar wat ik tegen kom met mijn budget is of afgetrapt of uitgeleefd,
en dat is toch echt niet wat ik zoek. ik zoek een auto waar k nog een paar jaar mee tegen aan kan.
Aan hard rijden is nog nooit iemand overleden,
Aan te snel stoppen wel.
RichMX-3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2281
Lid geworden op: 29 aug 2006, 17:35

Bericht door RichMX-3 »

garage hoeft niet per definitie betrouwebaarder te zijn hoor.
denk als je hier een mx koopt van een lid die behoorlijk aktief is geweest dat ie over het algemeen in betere conditie is ;)
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

Pfff precies Rich !!

Toen ik voor mijn mx ging kijken kwam ik bij een garage uit die hem als 100% goed verkocht. 3500 euro

Toch maar even de Dekra laten keuren, zat er nog voor 1500 euro reparatie aan. Garage eigenaar: "Nee is perfect, ik doe niks met de prijs" :nut:
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Gebruikersavatar
mx3freak
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2095
Lid geworden op: 19 dec 2003, 19:06
Locatie: almere
Contacteer:

Bericht door mx3freak »

garage is zelfs vaak minder betrouwbaar, je betaald verhoudingsgewijs altijd mer voor het zelfde product.
ik heb al flink wat auto's gehad: rond de 36, mijn ervaring is dat een particulier vaak eerlijker is dan een garage waar ze toch altijd voor de omzet en winst moeten gaan (enkele uitzonderingen daar gelaten)
even a broken clock gets to be right twice a day.
Plaats reactie