olie
Moderator: Moderators
olie
hallo,
ik ben even wezen kijken om andere olie, maarre waar haal je fully synthetic
10w40? kan alleen maar semi-synthetic vinden.
ik had gekeken naar castrol magnatec 10w40 volgens halfords site is dat fully synthetic. maar op de can staat "part synthetic technology."
ik ben even wezen kijken om andere olie, maarre waar haal je fully synthetic
10w40? kan alleen maar semi-synthetic vinden.
ik had gekeken naar castrol magnatec 10w40 volgens halfords site is dat fully synthetic. maar op de can staat "part synthetic technology."
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
- Dennis_MX3
- Co-Pilot
- Berichten: 413
- Lid geworden op: 14 mei 2007, 10:53
- Locatie: Enschede
misschien wel, maar weet nog steeds niet echt de oorzaak.
heb er verder ook geen last, loopt goed trekt goed, niet hoorbaar behalve als je boven het blok hangt.
hier staat de rest vant verhaal:
http://www.mazdamx-3.nl/forum/viewtopic.php?t=9773
heb er verder ook geen last, loopt goed trekt goed, niet hoorbaar behalve als je boven het blok hangt.
hier staat de rest vant verhaal:
http://www.mazdamx-3.nl/forum/viewtopic.php?t=9773
wat mij verteld is en patje is juist echt dat de 10w beter is.
Ivm de betere smering werking, zat echt een heel verhaal achter maar dat kan ik helaas niet meer goed voor me halen.
Was ook niet zomaar iemand hoor, echt iemand met verstand van tuning in de racerij, ook jarenlange ervaring bij Nistune e.d.
Met inrijden van nieuwe onderdelen was het een goed idee om voor 5w te gaan maar na zo'n 300km gelijk eruit en 10w erin.
Ivm de betere smering werking, zat echt een heel verhaal achter maar dat kan ik helaas niet meer goed voor me halen.
Was ook niet zomaar iemand hoor, echt iemand met verstand van tuning in de racerij, ook jarenlange ervaring bij Nistune e.d.
Met inrijden van nieuwe onderdelen was het een goed idee om voor 5w te gaan maar na zo'n 300km gelijk eruit en 10w erin.
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
- Dennis_MX3
- Co-Pilot
- Berichten: 413
- Lid geworden op: 14 mei 2007, 10:53
- Locatie: Enschede
RichMX-3 schreef:wat mij verteld is en patje is juist echt dat de 10w beter is.
Ivm de betere smering werking, zat echt een heel verhaal achter maar dat kan ik helaas niet meer goed voor me halen.
Was ook niet zomaar iemand hoor, echt iemand met verstand van tuning in de racerij, ook jarenlange ervaring bij Nistune e.d.
Met inrijden van nieuwe onderdelen was het een goed idee om voor 5w te gaan maar na zo'n 300km gelijk eruit en 10w erin.
pcies wat Rich zegt

