Stoom Spuiten!

Alles over Optische Tuning of vragen hier over

Moderator: Moderators

RichMX-3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2281
Lid geworden op: 29 aug 2006, 17:35

Bericht door RichMX-3 »

op ebay staan trouwens ook goed betaalbare purge setjes te koop van ZEX
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

Je kan ook een soort NOS set kopen, en dan geen lachgas in de tank doen maar juist een ander gas.
Volgens mij gebruikt de brandweer ook een bepaald soort gas dat je ziet en niet schadelijk is.
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Gebruikersavatar
Benny
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 312
Lid geworden op: 08 aug 2008, 21:52

Bericht door Benny »

hahaha dat filmpje :mrgreen: dat ziet er echt als een zielig straaltje uit maarja :P mijn motor is verder nog standaard
dus wil eerst daar een hoop aan gaan doen voordat ik overweeg om er echt nog in te zetten.
Dus dan maar zon waternevel setje bestellen en misschien een beetje mee knutselen. bedankt voor de reacties :D
ik hou jullie wel op de hoogte met plaatjes van de set of een filmpje hehe :D
Gebruikersavatar
SstennizZ
Pilot
Pilot
Berichten: 887
Lid geworden op: 25 feb 2007, 20:40
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Bericht door SstennizZ »

WhiteFinish schreef:Je kan ook een soort NOS set kopen, en dan geen lachgas in de tank doen maar juist een ander gas.
Volgens mij gebruikt de brandweer ook een bepaald soort gas dat je ziet en niet schadelijk is.


CO².. van de CryO².. ;)
Afbeelding
Fullsize
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 432
Lid geworden op: 05 mei 2006, 22:22
Locatie: oldambt
Contacteer:

Bericht door Fullsize »

CO2 in een fles met stijgbuis of in een lachasfles geeft hetzelfde effect en is goedkoper dan lachgas.
WRX, 3"full stainless, HKS SSQV, Apex'i TT, Zeitronix wideband, projectors, oil press temp& boost metering
Gebruikersavatar
Benny
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 312
Lid geworden op: 08 aug 2008, 21:52

Bericht door Benny »

wat zou dat kosten zon fles met ander gas of co2? want dat cryo is ook iets van 165$ ofzo. ik zat verder nog te denken aan een duikfles oid?
Een fles van 5 Liter 200b kost 139 euro. maar of dat er als damp uit komt te zien weet ik ook niet en dan heb je als nog een purge kit nodig natuurlijk.

ik denk dat die water kit op de ruitenwisser hem niet meer wordt kijk dit filmpje http://www.youtube.com/watch?v=k64tAS6W ... re=related XD hahahhahahah te triest zelfs zijn ruitenwissers gaan nog aan...
Fullsize
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 432
Lid geworden op: 05 mei 2006, 22:22
Locatie: oldambt
Contacteer:

Bericht door Fullsize »

Ga er maar vanuit dat als je met hoge druk vloeibaar gas werkt dat het ook geld gaat kosten. Zolang gaan een fles ook niet mee. Als je nagaat dat je gemiddeld 200 bar hebt in een fles (elk gas geeft een andere flesdruk) dan spuit je heel wat vloeistof weg tijdens het purgen.
De wolk die ontstaat komt van het expanderende gas waarbij je condensatie krijgt van vocht uit de buitenlucht. Dat geeft de wolk de herkenbare vorm.

Dus al met al als je goedkoop wil purgen dan blijf je zien dat het geen echte purge is.

Gebruik ook geen flessen die er niet voor geschikt zijn. Ik heb hier en daar wel foto's gezien van flessen die opengebarsten waren in auto's (bottleheater vergeten). Je wil niet weten hoe dat er uit ziet....of toch wel?


Afbeelding
WRX, 3"full stainless, HKS SSQV, Apex'i TT, Zeitronix wideband, projectors, oil press temp& boost metering
RichMX-3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2281
Lid geworden op: 29 aug 2006, 17:35

Bericht door RichMX-3 »

ik wilde idd net zeggen, vergeet niet dat een fles met zoveel druk ook levensgevaarlijk kan zijn.
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
Gebruikersavatar
D-PAC
Pilot
Pilot
Berichten: 738
Lid geworden op: 24 jun 2004, 22:40
Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
Bouwjaar: 1998
Locatie: Schiedam

Bericht door D-PAC »

Kdenk zelf dat CO2 het dichtst in de buurt komt van NOS. Goedkoper of dichterbij zal je niet komen denk ik.

Ik heb 1 CO2 cilinder en 1 perslucht voor mn marker. en die schiet je zo leeg 8)
daar red je zeker weten geen meerder purges mee.

Je hebt dus een vloeibare gas nodig.
Afbeelding
私は私の"遠隔開始" ボタンを愛する
Gebruikersavatar
Benny
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 312
Lid geworden op: 08 aug 2008, 21:52

Bericht door Benny »

euhm dat ziet er niet best uit voor die mx3 :P maar idd daarom wil ik ook geen nos enz erin..
ik heb toch maar zon goedkope set op water gekocht via die Duitse site en dan ga ik zelf wel
prutsen met een compressor van 12v o.i.d. ertussen plaatsen! stuk veiliger
Plaats reactie