JeroidMX3

Hier kunt u praten over de auto's e.d. van "Leden". (zie menubalk "LEDEN" voor online profielen)

Moderator: Moderators

Welke velgen vinden jullie het mooiste?

Wolfrace Tokyocity (foto 1)
3
13%
Wolfrace Tokyocity (foto 1)
3
13%
Lenso Revolution (foto 2)
10
42%
Bellini Bella Specials (foto 3)
6
25%
Lenso Milano's (foto 4)
2
8%
 
Totaal aantal stemmen: 24

Gebruikersavatar
Yence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1085
Lid geworden op: 21 mei 2004, 23:42
Locatie: Roosendaal
Contacteer:

Bericht door Yence »

Als je dan toch een supercharger+toebehoren gaat monteren, kan je dan niet beter het huidige blok reviseren en voorzien van de juiste internals?
jeroidMX3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 336
Lid geworden op: 25 jun 2009, 13:06

Bericht door jeroidMX3 »

Yence schreef:Als je dan toch een supercharger+toebehoren gaat monteren, kan je dan niet beter het huidige blok reviseren en voorzien van de juiste internals?


@ Yence:Het probleem met mn huidige blok is dat de tussenaslager (lager die de as aandrijfs die in je blok zit) kapot aan het gaan is,
en deze kost 310euro ex btw dus als ik voor 800euro een blok kan krijgen met 80.000km erop, compleet nagekeken en de hele ratteplan lijkt dat me een goedkopere optie....

@ MX3V6_DH: Ja, ik ga hem toch houden :)

@ MX3-Fusion: gewoon een goed dekkende primer (ik gebruik altijd grijs) en voor de rest gewoon kijken of motip je kleurcode heeft in spuitbus (http://www.motip.com/?page=26&mid=0) en dan gewoon bij bijvoorbeeld Rijsbergen de bussen halen en spuiten maar. Spuit NOOIT dikke lagen. beter dat het spuitwerk lang duurt en 8dunne lagen, dan tesnel willen door lekker dik te spuiten en met een bumper vol druipers zitten ;)
Wie laag wil zijn, moet omrijden
jeroidMX3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 336
Lid geworden op: 25 jun 2009, 13:06

Bericht door jeroidMX3 »

nieuwe Altezza's zijn binnen vanuit Duitsland, en ze staan zeer nice :D
foto volgt morgen denk ik :)
Wie laag wil zijn, moet omrijden
jeroidMX3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 336
Lid geworden op: 25 jun 2009, 13:06

Bericht door jeroidMX3 »

altijd leuk, bestel je bij de Mazda origineel een raammechaniek linksvoor,
prijs excl btw €164,71 moet je er 12 dagen op wachten omdat het uit japan komt. heb mn pa het opgehaald vandaag, kom ik thuis.... zit het motortje er niet bij!!!!! en die is bij mij juist maar de klote :Fuckyou:
kunnen we volgende week weer terug dus.....
Wie laag wil zijn, moet omrijden
jeroidMX3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 336
Lid geworden op: 25 jun 2009, 13:06

Bericht door jeroidMX3 »

zo, eindelijk weer eens een update.
bij de mazda geweest om te vragen waarom het motortje er niet bij zit.....blijk je die APART te moeten kopen, prijs: €294,76 incl BTW, dus toen wilde ik maar mn geld terug van mn mechanische deel..... kan niet, speciaal geimporteerd dus gaat m niet worden, heb dus nu €166 euro aan plastic en metaal liggen waar ik niks mee kan.....

vant weekend komt mijn nieuwe 1.6 DOHC blokkie :D 88.000KM op de teller, uit een 99'er :D
net mn wintervelgen opgehaald bij een kennis van me: Lenso's S73. volgende week winterbandjes bestellen en dan maar eens rustig een weekendje de tijd nemen om de motorswap te gaan doen :D
Afbeelding
Laatst gewijzigd door jeroidMX3 op 19 okt 2010, 20:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Wie laag wil zijn, moet omrijden
Gebruikersavatar
StefanV6
Pilot
Pilot
Berichten: 572
Lid geworden op: 10 sep 2007, 20:04
Locatie: Heerhugowaard

Bericht door StefanV6 »

Hele nette wintervelgen!
Ze zijn toch niet nieuw hea?
jeroidMX3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 336
Lid geworden op: 25 jun 2009, 13:06

Bericht door jeroidMX3 »

StefanV6 schreef:Hele nette wintervelgen!
Ze zijn toch niet nieuw hea?

nee, zijn gebruikte velgen maar omdat mn kennis zijn 323 heeft verkocht had hij deze nog liggen, mocht ze voor 50€ meenemen. zit wat stoeprandschade op maar ga ik verder niks aan doen. vindt het mooie velgen om de winter mee door te brengen :)
Wie laag wil zijn, moet omrijden
Gebruikersavatar
StefanV6
Pilot
Pilot
Berichten: 572
Lid geworden op: 10 sep 2007, 20:04
Locatie: Heerhugowaard

Bericht door StefanV6 »

Vond het al zonde...
Niet gek €50.-, goeie deal gemaakt.
jeroidMX3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 336
Lid geworden op: 25 jun 2009, 13:06

Bericht door jeroidMX3 »

StefanV6 schreef:Vond het al zonde...
Niet gek €50.-, goeie deal gemaakt.

nee daarom, vond het wel een net prijsje.
zit alleen wel hele grote beschadiging over een groot deel van de velgrand, misschien dat ik die wel laat reparere, kostte 30€ volgends mijn kennis.
Wie laag wil zijn, moet omrijden
jeroidMX3
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 336
Lid geworden op: 25 jun 2009, 13:06

Bericht door jeroidMX3 »

jaja, morgen is het dan zover, mijn nieuwe 1.6DOHC blok met 80.000KM op de teller :D :bouncered:
Afbeelding
Afbeelding
Wie laag wil zijn, moet omrijden
Plaats reactie