klde

Alles over Motorische Tuning of vragen hierover

Moderator: Moderators

Plaats reactie
PaTjE
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 434
Lid geworden op: 07 feb 2008, 18:48
Locatie: L-City

klde

Bericht door PaTjE »

kan een 2.5L KLDE lopen op een K8 ecu?

bij mij doettie dat niet namelijk wat is het verschil? behalve de vriskleptiming en cil. inhoud?



grtsss
Fullsize
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 432
Lid geworden op: 05 mei 2006, 22:22
Locatie: oldambt
Contacteer:

Bericht door Fullsize »

Het beste is een bijpassende ecu. Het ligt er aan wat voor K8 ecu je hebt, misschien als je geluk hebt is het een van de weinigen die te chippen is naar een KL36. Je kan de de JE50 VAF behouden.
WRX, 3"full stainless, HKS SSQV, Apex'i TT, Zeitronix wideband, projectors, oil press temp& boost metering
PaTjE
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 434
Lid geworden op: 07 feb 2008, 18:48
Locatie: L-City

Bericht door PaTjE »

Fullsize schreef:Het beste is een bijpassende ecu. Het ligt er aan wat voor K8 ecu je hebt, misschien als je geluk hebt is het een van de weinigen die te chippen is naar een KL36. Je kan de de JE50 VAF behouden.



voor een klde heb je tog een kl01 ecu nodig?
ik heb nu ook een gebruikte kl01 maar daarbij doet de brandstofpomp het niet en de stappenmotor ratelt....
en bij de k8 stuurtie de injectoren niet aan....


grtsss
Fullsize
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 432
Lid geworden op: 05 mei 2006, 22:22
Locatie: oldambt
Contacteer:

Bericht door Fullsize »

Hoe heb je geconstateerd dat bij de K8 de injectoren niet aangestuurd worden?
Voor een KLDE kan je het beste een KL01/05 gebruiken. Maar als dat een moeilijke optie is dan komt een naar KL36 gechipte K8 weer dichterbij de KLDE dan een standaard K8 ecu.
Wat raar is dat je brandstofpomp niet aangestuurd wordt door de KL01. Dat van je stappenmotor is ook vreemd. Het doe mij vermoeden dat er meer aan de hand is....
WRX, 3"full stainless, HKS SSQV, Apex'i TT, Zeitronix wideband, projectors, oil press temp& boost metering
PaTjE
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 434
Lid geworden op: 07 feb 2008, 18:48
Locatie: L-City

Bericht door PaTjE »

Fullsize schreef:Hoe heb je geconstateerd dat bij de K8 de injectoren niet aangestuurd worden?
Voor een KLDE kan je het beste een KL01/05 gebruiken. Maar als dat een moeilijke optie is dan komt een naar KL36 gechipte K8 weer dichterbij de KLDE dan een standaard K8 ecu.
Wat raar is dat je brandstofpomp niet aangestuurd wordt door de KL01. Dat van je stappenmotor is ook vreemd. Het doe mij vermoeden dat er meer aan de hand is....


het was meer om te kijken aangezien die kl01 raar deed de k8 ecu te proberen..... niet om er mee te gaan rijden maar met de k8 ecu doet de brandstof pomp het gewoon wel en de stappenmotor tikt niet... alles zit verder goed aangesloten dus wil het liefst een andere kl01 ecu proberen om te kijken wattie dan doet..... dus weet nou niet of het zal liggen aan de kl01 ecu die ik nu heb of aan wat anders en zou niet weten wat dat anderen zou moeten zijn......
Fullsize
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 432
Lid geworden op: 05 mei 2006, 22:22
Locatie: oldambt
Contacteer:

Bericht door Fullsize »

Tis jammer dat je zo ver weg woont, anders zou ik zeggen kom eens aan waaien. ik heb van alles liggen om te kunnen proberen.
WRX, 3"full stainless, HKS SSQV, Apex'i TT, Zeitronix wideband, projectors, oil press temp& boost metering
PaTjE
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 434
Lid geworden op: 07 feb 2008, 18:48
Locatie: L-City

Bericht door PaTjE »

Fullsize schreef:Tis jammer dat je zo ver weg woont, anders zou ik zeggen kom eens aan waaien. ik heb van alles liggen om te kunnen proberen.



kun je mis ff je 06 peebeen? kunnen we ff paar dingen door nemen ofzow.... :oops: :angel:
Fullsize
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 432
Lid geworden op: 05 mei 2006, 22:22
Locatie: oldambt
Contacteer:

Bericht door Fullsize »

PB
WRX, 3"full stainless, HKS SSQV, Apex'i TT, Zeitronix wideband, projectors, oil press temp& boost metering
joosie86
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 96
Lid geworden op: 09 mei 2007, 15:27
Locatie: alphen aan den rijn

Bericht door joosie86 »

Hey patje
Ik heb een gechipte k8 ecu op me ZE je mag kijken wat ie daarmee doet.. en heb ook nog een k8 ecu die je kan chippen die kan je kopen ;) ...
Weet niet of je hier iets aan heb.Of wil je liever zelf kl01 of kl05 rijden...
Anders kan ik je niet helpe :cry:
PaTjE
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 434
Lid geworden op: 07 feb 2008, 18:48
Locatie: L-City

Bericht door PaTjE »

joosie86 schreef:Hey patje
Ik heb een gechipte k8 ecu op me ZE je mag kijken wat ie daarmee doet.. en heb ook nog een k8 ecu die je kan chippen die kan je kopen ;) ...
Weet niet of je hier iets aan heb.Of wil je liever zelf kl01 of kl05 rijden...
Anders kan ik je niet helpe :cry:


kweet niet eventueel wneer je tijd zou kenne om te kijke wattie zal doen ofzow?.....
Plaats reactie