MazdaMX-3.NL op Google Maps.

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora's

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Remco-
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 228
Lid geworden op: 24 aug 2008, 19:37

MazdaMX-3.NL op Google Maps.

Bericht door Remco- »

Enige tijd geleden verveelde ik mij een beetje en ben toen de MX-3 club in kaart gaan brengen. Helaas is dit "iets" meer werk dan ik gedacht had en heb dit dus nog niet afgekregen.
Iedereen die zijn/haar plaatsnaam (dus niet provincie) heeft ingevuld en zijn/haar profiel recentelijk (vanaf 5 mei 2008) aangemaakt en/of aangepast heeft staat erop. Ik weet alleen niet precies welke MX3's verkocht zijn enzo... als je iemand op de lijst ziet die geen MX meer heeft, pb.

Link naar de map: MazdaMX-3.nl op Google Maps

Mocht iemand zich vervelen en geroepen voelen om deze lijst te completeren... stuur me dan even een PB en dan geef ik je toegang om aanpassingen/toevoegingen te maken. (er hoeven er nog maar 182 toegevoegd te worden!).

-update-
Heb vanavond alle markers voorzien van link naar profiel.
Gebruikersavatar
SstennizZ
Pilot
Pilot
Berichten: 887
Lid geworden op: 25 feb 2007, 20:40
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Bericht door SstennizZ »

Het is kicke dat het kan, maar weet niet helemaal of het handig is.. Het is een openbare kaart en mensen die kwaad zouden willen hebben er wel wat aan. Zeker als de pinpoints echt in de buurt of in de desbetreffende straat staan. Dan is het wel erg makkelijk om uit te vogelen waar je wat kan scoren in de nachtelijke uurtjes.... ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Remco-
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 228
Lid geworden op: 24 aug 2008, 19:37

Bericht door Remco- »

SstennizZ schreef:Het is kicke dat het kan, maar weet niet helemaal of het handig is.. Het is een openbare kaart en mensen die kwaad zouden willen hebben er wel wat aan. Zeker als de pinpoints echt in de buurt of in de desbetreffende straat staan. Dan is het wel erg makkelijk om uit te vogelen waar je wat kan scoren in de nachtelijke uurtjes.... ;)

Als de exacte locaties er staan wel ja.. zoniet kunnen ze net zo goed de memberlist checken :p
Gebruikersavatar
SstennizZ
Pilot
Pilot
Berichten: 887
Lid geworden op: 25 feb 2007, 20:40
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Bericht door SstennizZ »

Remco- schreef:
SstennizZ schreef:Het is kicke dat het kan, maar weet niet helemaal of het handig is.. Het is een openbare kaart en mensen die kwaad zouden willen hebben er wel wat aan. Zeker als de pinpoints echt in de buurt of in de desbetreffende straat staan. Dan is het wel erg makkelijk om uit te vogelen waar je wat kan scoren in de nachtelijke uurtjes.... ;)

Als de exacte locaties er staan wel ja.. zoniet kunnen ze net zo goed de memberlist checken :p


Ja ok, maar was er dus vanuit gegaan dat je ook de peciese locaties bij sommige mensen gegokt had. ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Remco-
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 228
Lid geworden op: 24 aug 2008, 19:37

Bericht door Remco- »

SstennizZ schreef:
Remco- schreef:
SstennizZ schreef:Het is kicke dat het kan, maar weet niet helemaal of het handig is.. Het is een openbare kaart en mensen die kwaad zouden willen hebben er wel wat aan. Zeker als de pinpoints echt in de buurt of in de desbetreffende straat staan. Dan is het wel erg makkelijk om uit te vogelen waar je wat kan scoren in de nachtelijke uurtjes.... ;)

Als de exacte locaties er staan wel ja.. zoniet kunnen ze net zo goed de memberlist checken :p


Ja ok, maar was er dus vanuit gegaan dat je ook de peciese locaties bij sommige mensen gegokt had. ;)

haha nope, gewoon plaats op google maps zoeken en die locatie gekozen. Als er meerdere in dezelfde stad zitten verplaats ik ze een eindje verderop in die stad anders komen ze bovenop elkaar...
Gebruikersavatar
mazdamaster
Pilot
Pilot
Berichten: 503
Lid geworden op: 27 jul 2004, 17:09
Locatie: prof groningen

Bericht door mazdamaster »

haha dit is wel lachen . leuk gedaan .

ik sta trouwens hellemaal als bovenste in nederland. nu besef ik pas wat een uithoek het is
Gebruikersavatar
Matrover
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 107
Lid geworden op: 28 okt 2008, 18:27

Bericht door Matrover »

haha,

kick man, alleen ik woon nu midden op een weiland ;)
en die maat van me(red eye attack) in het bovenste gedeelte :)

Grtz
BlackDeath
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 56
Lid geworden op: 22 dec 2008, 17:54
Locatie: Leusden

Bericht door BlackDeath »

hahah wat cool dat dit kan wist ik niet eens
wel leuk dat je me bijna bij me woning hebt geplaatst op 5 of 6 straatjes na
nu slaap ik alleen volgens de kaart op de straat :cry:

verder valt het me op dat de clubleden vooral in de randsteden en zuiden wonen

in provincie uitrecht zijn wij een uitstervend ras
maar het voordeel daarvan is dat de mensen hun nek nog meer verreken als ze je tegen komen
Gebruikersavatar
StefanV6
Pilot
Pilot
Berichten: 572
Lid geworden op: 10 sep 2007, 20:04
Locatie: Heerhugowaard

Bericht door StefanV6 »

Vet gedaan hoor!
alleen jij en leon staan er niet op met forumnaam maar gewoon voluit..
Maak opzich geen reet uit natuurlijk maar viel me zomaar op.
MX3V6_DH
Moderator
Moderator
Berichten: 1401
Lid geworden op: 02 jul 2006, 20:30
Type Mazda: Mazda MX-3 1.8i V6
Bouwjaar: 1998
Locatie: Maarssen
Contacteer:

Bericht door MX3V6_DH »

Hey Remco, mijn woonplaats klopt niet meer :P
Afbeelding
Hard rijden is genieten van het potentieel van je auto.
Plaats reactie