Pagina 1 van 2
oil catch tank kiezen/aansluiten
Geplaatst: 18 mar 2009, 00:13
door PaTjE
de tietel zegt het al,
hoe/waar deze aan sluiten, en een beetje redelijk betaalbaar exemplaar
grtsss

Geplaatst: 18 mar 2009, 19:25
door bramx3
kijk eens bij
www.jeroentje.nl op de site
daar staan er verschillende bij de universele producten
Geplaatst: 18 mar 2009, 21:18
door joosie86
Ebay staan er ook velen zowel duitsland als amerika....Voor mooi prijzen
Ik gaat er ook 1 uit duitsland bestellen binnekort
Geplaatst: 19 mar 2009, 19:47
door WhiteFinish
Als je niet weet hoe je hem aan moet sluiten weet je dan wel waarvoor deze dient?
En waarom wil je hem uberhaupt kopen?
Geplaatst: 19 mar 2009, 20:02
door mazdamaster
WhiteFinish schreef:Als je niet weet hoe je hem aan moet sluiten weet je dan wel waarvoor deze dient?
En waarom wil je hem uberhaupt kopen?
als je niet weet hoe je iets moet aansluiten dan betekend niet dat je niet waar het voor dient..
hij zal het ongetwijfeld weten
Zie hier
http://www.mazdamx-3.nl/forum/viewtopic.php?t=9050
Dan weet hij vast wel waar hij over praat..
Maar Waarom geef je niet antwoord op zijn vraag ??
Geplaatst: 19 mar 2009, 20:19
door WhiteFinish
Omdat het zonde is om iets te kopen als je niet realiseert waarvoor het is.
Ik kan wel het antwoord geven, maar dat komt naderhand wel.
Geplaatst: 19 mar 2009, 23:31
door PaTjE
WhiteFinish schreef:Omdat het zonde is om iets te kopen als je niet realiseert waarvoor het is.
Ik kan wel het antwoord geven, maar dat komt naderhand wel.
overtollig olie en vocht uit de carterdampen worden opgevangen in de tank, zodat je niet met die vieze dampen in je inlaatspruitstuk zit...
en aangezien er op de voorste kleppendeksel 2 slangaansluitingen zitten en een is verbonden met de achterste deksel, die naar het inlaatspruitstuk gaan daarom vraag ik me af welke ik nou moet pakken.....
en vraag 2 of iemand nog een adresje wist waar je deze voor niet al te veel geld kan kopen...
ik vraag niemand hier waarvoor de 'tank' dient, anders had ik dat ook wel duidelijk erbij gezet of dat uitgelegt zou kunnen worden....
dus....

Geplaatst: 20 mar 2009, 07:06
door mazdamaster
Geplaatst: 20 mar 2009, 10:51
door turbulence
op je voorste kleppendeksel zit de pcv (positive crank ventilation) dat knietje slaat pas open bij een overdruk in het systeem.
de andere slang die vanaf je voorste en achterste kleppendeksel naast je gasklephuis samenkomen hebben altijd een open verbinding dus dan zou ik die 2 aansluiten.
de PCV klep komt ook met een vacuumslang bovenop je inlaatspruitstuk dus die zou ik in iedergeval daar laten zitten
Geplaatst: 21 mar 2009, 00:10
door PaTjE
turbulence schreef:op je voorste kleppendeksel zit de pcv (positive crank ventilation) dat knietje slaat pas open bij een overdruk in het systeem.
de andere slang die vanaf je voorste en achterste kleppendeksel naast je gasklephuis samenkomen hebben altijd een open verbinding dus dan zou ik die 2 aansluiten.
de PCV klep komt ook met een vacuumslang bovenop je inlaatspruitstuk dus die zou ik in iedergeval daar laten zitten
kijk dat is nou nuttige info! tnx
