oil catch tank kiezen/aansluiten

Alles over Motorische Tuning of vragen hierover

Moderator: Moderators

PaTjE
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 434
Lid geworden op: 07 feb 2008, 18:48
Locatie: L-City

oil catch tank kiezen/aansluiten

Bericht door PaTjE »

de tietel zegt het al, :angel:

hoe/waar deze aan sluiten, en een beetje redelijk betaalbaar exemplaar ;)


grtsss :mrgreen:
bramx3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 nov 2003, 21:57
Locatie: regio weert
Contacteer:

Bericht door bramx3 »

kijk eens bij www.jeroentje.nl op de site
daar staan er verschillende bij de universele producten
{{{ === MX On Air === }}}

www.downsidetuning.nl
joosie86
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 96
Lid geworden op: 09 mei 2007, 15:27
Locatie: alphen aan den rijn

Bericht door joosie86 »

Ebay staan er ook velen zowel duitsland als amerika....Voor mooi prijzen
Ik gaat er ook 1 uit duitsland bestellen binnekort
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

Als je niet weet hoe je hem aan moet sluiten weet je dan wel waarvoor deze dient?
En waarom wil je hem uberhaupt kopen?
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
Gebruikersavatar
mazdamaster
Pilot
Pilot
Berichten: 503
Lid geworden op: 27 jul 2004, 17:09
Locatie: prof groningen

Bericht door mazdamaster »

WhiteFinish schreef:Als je niet weet hoe je hem aan moet sluiten weet je dan wel waarvoor deze dient?
En waarom wil je hem uberhaupt kopen?



als je niet weet hoe je iets moet aansluiten dan betekend niet dat je niet waar het voor dient..

hij zal het ongetwijfeld weten
Zie hier http://www.mazdamx-3.nl/forum/viewtopic.php?t=9050
Dan weet hij vast wel waar hij over praat..

Maar Waarom geef je niet antwoord op zijn vraag ??
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

Omdat het zonde is om iets te kopen als je niet realiseert waarvoor het is.

Ik kan wel het antwoord geven, maar dat komt naderhand wel.
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
PaTjE
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 434
Lid geworden op: 07 feb 2008, 18:48
Locatie: L-City

Bericht door PaTjE »

WhiteFinish schreef:Omdat het zonde is om iets te kopen als je niet realiseert waarvoor het is.

Ik kan wel het antwoord geven, maar dat komt naderhand wel.



overtollig olie en vocht uit de carterdampen worden opgevangen in de tank, zodat je niet met die vieze dampen in je inlaatspruitstuk zit...
en aangezien er op de voorste kleppendeksel 2 slangaansluitingen zitten en een is verbonden met de achterste deksel, die naar het inlaatspruitstuk gaan daarom vraag ik me af welke ik nou moet pakken.....

en vraag 2 of iemand nog een adresje wist waar je deze voor niet al te veel geld kan kopen...

ik vraag niemand hier waarvoor de 'tank' dient, anders had ik dat ook wel duidelijk erbij gezet of dat uitgelegt zou kunnen worden....

dus.... ;)
Gebruikersavatar
mazdamaster
Pilot
Pilot
Berichten: 503
Lid geworden op: 27 jul 2004, 17:09
Locatie: prof groningen

Bericht door mazdamaster »

Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

op je voorste kleppendeksel zit de pcv (positive crank ventilation) dat knietje slaat pas open bij een overdruk in het systeem.

de andere slang die vanaf je voorste en achterste kleppendeksel naast je gasklephuis samenkomen hebben altijd een open verbinding dus dan zou ik die 2 aansluiten.

de PCV klep komt ook met een vacuumslang bovenop je inlaatspruitstuk dus die zou ik in iedergeval daar laten zitten
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
PaTjE
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 434
Lid geworden op: 07 feb 2008, 18:48
Locatie: L-City

Bericht door PaTjE »

turbulence schreef:op je voorste kleppendeksel zit de pcv (positive crank ventilation) dat knietje slaat pas open bij een overdruk in het systeem.

de andere slang die vanaf je voorste en achterste kleppendeksel naast je gasklephuis samenkomen hebben altijd een open verbinding dus dan zou ik die 2 aansluiten.

de PCV klep komt ook met een vacuumslang bovenop je inlaatspruitstuk dus die zou ik in iedergeval daar laten zitten


kijk dat is nou nuttige info! tnx :mrgreen:
Plaats reactie