hey mensen ik heb laatst neon lampen onder de auto aangebracht
maar er was er 1 kapot dus heb ik er tijdelijk 3
nou doet de achterste het soms wat minder maar ik heb aan de linker kant van achter naar voor een lange kabel lichen omdat ik die laatste nog niet heb.
zou het kunnen dat het daardoor komt ?
dat ie veel stroom verlies heeft
ik hoop dat iemand wat weet
groeten r-mx
raymond-mx schreef:hey mensen ik heb laatst neon lampen onder de auto aangebracht maar er was er 1 kapot dus heb ik er tijdelijk 3 nou doet de achterste het soms wat minder maar ik heb aan de linker kant van achter naar voor een lange kabel lichen omdat ik die laatste nog niet heb. zou het kunnen dat het daardoor komt ? dat ie veel stroom verlies heeft ik hoop dat iemand wat weet groeten r-mx
Het lijkt me niet...
Maar als je een uitgebreidere omschrijving ( tekening geeft van de situatie ) dan kan ik je waarschijnlijk beter antwoorden...
raymond-mx schreef:hey mensen ik heb laatst neon lampen onder de auto aangebracht maar er was er 1 kapot dus heb ik er tijdelijk 3 nou doet de achterste het soms wat minder maar ik heb aan de linker kant van achter naar voor een lange kabel lichen omdat ik die laatste nog niet heb. zou het kunnen dat het daardoor komt ? dat ie veel stroom verlies heeft ik hoop dat iemand wat weet groeten r-mx
de stroom plus de lenkte omgekeerd everedig met de dikte van de kabel. zorgen voor een spannings daling .Die is constand maar de spanning van jouw dinamo niet. dus het zouw aan de kabel kunnen liggen dat die te lang is.
ps als je alle gegevens wil opschrijven kan ik het uit rekenen. dus
stroom of wattage dikte en lenkte van de kabel of het een aftakking is van een andere kabel
otto harstikke bedankt dat je dat uit wil reken maar het hoeft al niet meer mijn neonlamp is aan de achterkant al kapot is gebuerd met cup diffuso eronder zetten zijn waardeloze lampen die ik heb maar in iedergeval bedankt
Als dat het niet is moet je je zekeringen is laten nakijken kan zijn dat dat het probleem is. Mijn ouders hadden dat namelijk ook maar niet met neon wel met de normale verlichting van hun auto.