achterlichten
Moderator: Moderators
achterlichten
Ik heb echt bruut veel last van condens in mijn altezza's.
Gaatjes gemaakt en vanalles geprobeerd maar gaat niet weg.
Nu zat ik te denken om ze te smoken.
Heeft iemand dit al gedaan en waarmee kan ik het het best doen?
Condens is dan niet weg maar wel minder goed zichtbaar..
Lijkt mij wel een strak plan
Gaatjes gemaakt en vanalles geprobeerd maar gaat niet weg.
Nu zat ik te denken om ze te smoken.
Heeft iemand dit al gedaan en waarmee kan ik het het best doen?
Condens is dan niet weg maar wel minder goed zichtbaar..
Lijkt mij wel een strak plan
Heb je ze ook al opengemaakt en opnieuw gekit?
Mijne heb ik vooral de linkse die vol staat met condens, rechts nergens last van.
Beetje vreemd gezicht inderdaad.
Iemand een how-to van hoe je ze moet demonteren, want ik kom zelfs daar niet uit
Mijne heb ik vooral de linkse die vol staat met condens, rechts nergens last van.
Beetje vreemd gezicht inderdaad.
Iemand een how-to van hoe je ze moet demonteren, want ik kom zelfs daar niet uit
"Knie aan de grond.... steppie aan de grond.... stuur aan de grond... kop op de grond, asfalt in je mond, motor in de stront en struik in je kont."
- mazdamaster
- Pilot
- Berichten: 503
- Lid geworden op: 27 jul 2004, 17:09
- Locatie: prof groningen
- mazdamaster
- Pilot
- Berichten: 503
- Lid geworden op: 27 jul 2004, 17:09
- Locatie: prof groningen
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Berichten: 6833
- Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Locatie: Abcoude
- Contacteer:
Inderdaad..
Achterlichten op 60 graden 15 a 20 minuten... niet warmer zetten want dan smelt het plastic en krijg je rare deuken.
Ook proberen met beleid het plastic kapje eraf te halen, gebroken en je krijgt heeeeeel veel last van vocht
Achterlichten op 60 graden 15 a 20 minuten... niet warmer zetten want dan smelt het plastic en krijg je rare deuken.
Ook proberen met beleid het plastic kapje eraf te halen, gebroken en je krijgt heeeeeel veel last van vocht
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
- turbulence
- Super-Pilot
- Berichten: 5868
- Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
- Locatie: Wolvega (fryslan)
- Contacteer:
krijg je een vissekom, kan me eens een foto van jou herinneren robert dat jij ook wat vochtproblemen had met je altezzas
maar goed rondom afkitten helpt vaak ook enorm veel, loshalen en opnieuw inkitten is de beste methode, bij mij hielp het al enorm veel om ze gewoon rondom met zwarte kit helemaal in te smeren
maar goed rondom afkitten helpt vaak ook enorm veel, loshalen en opnieuw inkitten is de beste methode, bij mij hielp het al enorm veel om ze gewoon rondom met zwarte kit helemaal in te smeren
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
- mazdamaster
- Pilot
- Berichten: 503
- Lid geworden op: 27 jul 2004, 17:09
- Locatie: prof groningen
zou je per ongeluk toch je glaasjes breken dan heb ik nog wel een setje te koop..
maar het kan haast niet verkeerd gaan . dus gewoon in de oven op 60 graden 15 min dan er uithalen . je verbrand je vingers niet hoor. en dan met en klein plat schroeverdraaier de pennetjes los wippen en rustig het glaasje los trekken en klaar.
En hier nog iemand die het ook gedaan heeft..
http://www.mazdamx-3.nl/forum/viewtopic.php?t=6853
maar het kan haast niet verkeerd gaan . dus gewoon in de oven op 60 graden 15 min dan er uithalen . je verbrand je vingers niet hoor. en dan met en klein plat schroeverdraaier de pennetjes los wippen en rustig het glaasje los trekken en klaar.
En hier nog iemand die het ook gedaan heeft..
http://www.mazdamx-3.nl/forum/viewtopic.php?t=6853