@ wennypoes

Hier kunt u praten over de auto's e.d. van "Leden". (zie menubalk "LEDEN" voor online profielen)

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Remco-
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 228
Lid geworden op: 24 aug 2008, 19:37

Bericht door Remco- »

wennypoes schreef:bedankt voor het aanbod maar koop liever dempers en veren in 1. was lekker druk bij de meeting.. heb veel auto's gezien.. maar weinig mx3... :cry:

Ik heb jullie niet gezien op de meeting.. er waren welgeteld 3 mx-3's :(
Was inderdaad druk, maar veel waren wel al snel weer weg... het was wel gezellig.
Gebruikersavatar
Slome
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 205
Lid geworden op: 31 jul 2008, 11:45
Locatie: Waalwijk
Contacteer:

Bericht door Slome »

Remco- schreef:
wennypoes schreef:bedankt voor het aanbod maar koop liever dempers en veren in 1. was lekker druk bij de meeting.. heb veel auto's gezien.. maar weinig mx3... :cry:

Ik heb jullie niet gezien op de meeting.. er waren welgeteld 3 mx-3's :(
Was inderdaad druk, maar veel waren wel al snel weer weg... het was wel gezellig.

Ik heb jullie ook niet gezien, maar was pas om half 4 ter plaatse :?
Geen enkele mx-3 gezien :cry:
"Knie aan de grond.... steppie aan de grond.... stuur aan de grond... kop op de grond, asfalt in je mond, motor in de stront en struik in je kont."
Gebruikersavatar
wennypoes
New member
New member
Berichten: 45
Lid geworden op: 09 jan 2009, 20:12
Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
Locatie: Darp

Bericht door wennypoes »

we waren er al om half 11 en rond 2 uur weer weg.. volgensmij stonden die mx3tjes achterin... op dat terrein waar je niet echt normaal overheen kon met al die gaten enzo... mischien volgende keer beter toch? mx3 steft niet uit... :lol:
Gebruikersavatar
wennypoes
New member
New member
Berichten: 45
Lid geworden op: 09 jan 2009, 20:12
Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
Locatie: Darp

Bericht door wennypoes »

klein aanrijdinkje gehad vandaag. :cry: .. mensen kunnen eg niet rijden. :x .. knipperlicht aan en afremen... ik dus oversteken... boem.. :shock: gaat ze tog rechtdoor! ik uitstappen.... boos(zacht uitgedrukt...) natuurlijk.. gvd vuil wijf :evil: je had je knipperlicht aan en remde af!!!! ja ja ja zegt ze was mijn fout, had niet gezien dat me knipperlicht nog aan stond en zag niet of je voorang had... en later zeggen dat het mijn eigen schuld was en dat ik al op de weg stond...????? wat een ............(dat is waarschijnlijk wel iets dat jullie ook zouden denken...) :nut:
gvd. 600 euries aan schade aan me bumper lampje en me velg... links voor. me stuur staat ook scheef!
wat een :bouncered: zooi!
nou moet ik nog meer gaan maken aan me auto....... shit zooi!

zo.. dat was mijn geslaagde dag voor vandaag.....
als me auto gemaakt is dan typ ik weer verder!
Condance
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 180
Lid geworden op: 03 mar 2008, 09:44
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Bericht door Condance »

Dat is altijd kut... Maar wie z'n schuld was het nou? Wat heb je ingevuld op het schadeformulier? Hoop dat je de schade vergoed krijgt want het kan nog wel een dure grap worden!
Gebruikersavatar
woytek
Pilot
Pilot
Berichten: 633
Lid geworden op: 25 jan 2007, 13:31
Locatie: Nieuw Lekkerland

Bericht door woytek »

Shit wat vervelend, ik hoop op een goede afhandeling voor je! :cry:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Remco-
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 228
Lid geworden op: 24 aug 2008, 19:37

Bericht door Remco- »

Jemig. Lekker is dat. Maar als ze jou linksvoor gepakt heb kwam jij toch van rechts? Of reed zij op voorrangsweg?
Hoop dat je zelf niks hebt opgelopen!
Gebruikersavatar
wennypoes
New member
New member
Berichten: 45
Lid geworden op: 09 jan 2009, 20:12
Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
Locatie: Darp

Bericht door wennypoes »

ze stapte uit en ik zei je had je knipperlicht aan.. dus meteen zei ze dat het haar fout was.. maar op het formulier heeft ze zich bedacht.. ik reed op een voorrangsweg zegt ze.... dus ja... ik heb gewoon super pech door kut regels... heb wel vermeld dat ze der knipperlicht aan had.. afwachten dus maar........

eerst maar eens druk maken over apk... volgende week ff lampies verwisselen enzo... me neon is er trouwens uit.... de buizen zitten nog wel onder de auto... maar omdat de vorige eigennaar de draden massa niet eg proffie had gedaan... moest dat er uit om me alarm goed en beilig doorte trekken.....

greetssss
Gebruikersavatar
kevinvandorst
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 152
Lid geworden op: 26 apr 2006, 18:05
Locatie: Roosendaal

Bericht door kevinvandorst »

Shit happens, hoop voor je dat je nog wat geld terug gaat zien, maar reken er maar niet op met al die heerlijke kromme regelingen in dit land. Succes iig.
Gebruikersavatar
wennypoes
New member
New member
Berichten: 45
Lid geworden op: 09 jan 2009, 20:12
Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
Locatie: Darp

Bericht door wennypoes »

nog niets gehoord van de verzekering.. nog steeds wachten.

vandaag de auto voor de apk. morgen heb ik hem als het goed is terug.

voor de apk maken: stoel zat beetje los, stadslichten en kenteken lampje deed het niet, lampen afstellen, remslagen achter en remblokken achter maken, nog iets met de viceehoes? en dat was het... hij word nu gemaakt en dan is ie weer een jaar goed. binnenkort moet ie nog gebalanceerd en uitgelijnd worden, me velg is krom dus dat moet ook gemaakt worden... dan heb ik nog schokbrekers rondom ndig en dan is ie weer helemaal goed. vanaf dan kan hij weer beter gemaakt worden en leuker.. maar dat komt nog wel eens, belangrijkste is dat hij weer goed is en goed rijd. zo, als ik hem van de apk terug heb laat ik meer weten. greetzzz
Plaats reactie