sideskirts zitte maar sluiten niet aan graag jullie mening
Moderator: Moderators
sideskirts zitte maar sluiten niet aan graag jullie mening
hoi
ik heb vandaag eindelijk andere sideskirts erop gezet ma ze sluiten niet goed aan ik kreeg als advies mee ruitenkit want dat gaf geen lakschade ma ik denk da ik het daar niet mee ga redden sika 230?zou dat een betere keuze zijn of wat zou jy doen?
ps het is hoog model sideskirt
bedankt
gr kevin
ik heb vandaag eindelijk andere sideskirts erop gezet ma ze sluiten niet goed aan ik kreeg als advies mee ruitenkit want dat gaf geen lakschade ma ik denk da ik het daar niet mee ga redden sika 230?zou dat een betere keuze zijn of wat zou jy doen?
ps het is hoog model sideskirt
bedankt
gr kevin
i dont drive fast i fly low
wil je iets gestoffeerd hebbe pm me
wil je iets gestoffeerd hebbe pm me
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
- Bouwjaar: 1991
- Contacteer:
Tja... je wilt eigenlijk niet teveel spanning op je skirts hebben. Aangezien je body en skirts 2 losse onderdelen zijn beweegt dit beide op een andere manier.
Je moet het zo vastmaken waarmee jij tevreden bent. Als je nu zegt, ik kan wel leven met het minder strak vastzetten van de skirts, moet je dat doen.
Als je ontevreden bent zou ik ze niet monteren en eerst gaan aanpassen.
Je moet het zo vastmaken waarmee jij tevreden bent. Als je nu zegt, ik kan wel leven met het minder strak vastzetten van de skirts, moet je dat doen.
Als je ontevreden bent zou ik ze niet monteren en eerst gaan aanpassen.
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Contacteer:
tsjaaaaa, in dat geval blijft het bar weinig over dan kitten.
Als ze al gespoten zijn dan.
Optie 1 : inzagen en polyesteren zodat ie wel een goede pasvorm heeft en opnieuw spuiten
Optie 2 : Kit erachter en dan met een stuk tape naar binnen toe en ff een paar dagen goed laten drogen.
Raad ik trouwens nu niet aan om te kitten met deze temperaturen, tenzij het ergens binnen kan waar het warmer is dan een graad of 4 boven nul.
Neem overigens geen ducktap he
krijg je niet meer van je lak af na een paar dagen.
Gewoon schilderstape nemen.
Als ze al gespoten zijn dan.
Optie 1 : inzagen en polyesteren zodat ie wel een goede pasvorm heeft en opnieuw spuiten

Optie 2 : Kit erachter en dan met een stuk tape naar binnen toe en ff een paar dagen goed laten drogen.
Raad ik trouwens nu niet aan om te kitten met deze temperaturen, tenzij het ergens binnen kan waar het warmer is dan een graad of 4 boven nul.
Neem overigens geen ducktap he

Gewoon schilderstape nemen.
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
als ik naar zijn omschrijving kijk gaat het om het linker gedeelte bij de deur (foto) aangezien hij zegt dat er niet geschroeft kan worden.
Maar idd zoals ik al eerder zei, post een foto of 2 en dan is het makkelijker oordelen.........
Maar idd zoals ik al eerder zei, post een foto of 2 en dan is het makkelijker oordelen.........
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
- WhiteFinish
- Supporting Member
- Contacteer: