Pagina 1 van 1

KLZE to the extreme !!

Geplaatst: 01 dec 2008, 17:25
door WhiteFinish
Deze kerel heeft in een 323 een klze gegooid (en nog wat extra dingetjes veranderd)


http://www.youtube.com/results?search_q ... type=&aq=f

Geplaatst: 01 dec 2008, 17:35
door bramx3
ziet er lache uit

die gast heeft ook iets op de ontsteking gevonden .
zou dit stand alone zijn ?


hij moet wel een nieuwe toeren teller hebben volgens mij.
lijkt me een beetje sterk dat ie 10000 toeren haalt ;)
http://www.youtube.com/watch?v=uWzCAkaaSX4
op 1 minuut 30

Geplaatst: 01 dec 2008, 20:23
door jeroentje.nl
:shock: leuk speelgoed.
Zo krijg ik echt zin om zelf maar eens een V6 project te beginnen

Geplaatst: 01 dec 2008, 22:34
door WhiteFinish
Jawel bram... Hij maakt echt 10.000 toeren

Interpret nokkenassen. Speciale ontsteking, aangepaste kleppen etc


Het mooie aan deze ze is ook nog dat het allemaal motor is zonder gas/trubo of supercharger

Geplaatst: 01 dec 2008, 23:14
door bramx3
zou het ?......








fuck! :shock:

Geplaatst: 01 dec 2008, 23:16
door bramx3
zit nu net even dat dyno filmpje te bekijken
als ik het goed zag , 230 pk ?
lijkt me dan een beetje weinig niet ?
voor een motor die dan 10000 toeren haalt

Geplaatst: 02 dec 2008, 10:15
door WhiteFinish
Een lijstje met de mod's

- interprep nokkenassen

- Externe oliepomp

- top end nokkenassen springs retainers (lifters?)

- Geen port polish of zoiets, alleen gevlakte koppen

- individual throttle bodies van hayabusa (gelast op het laatste gedeelte van k8 runners die weer op maat zijn gemaakt voor de klze)

- electromotive tec 3 motormanagement (http://www.crespocams.com/servlet/Detail?no=16 )
- icm coil packs (soort ontstekingen) (http://www.crespocams.com/servlet/Detail?no=19 )

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

- Custom zuigers en ford drijfstangen

- Gelast differentieel


230 pk op de wielen is toch veel hoor. Daarbij moet je denken aan zo'n 250-260 pk op de motor