Oliedruksensor storing

Alles over Motorische Tuning of vragen hierover

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
SstennizZ
Pilot
Pilot
Berichten: 887
Lid geworden op: 25 feb 2007, 20:40
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Bericht door SstennizZ »

turbulence schreef:welk type meters heb je?

meters waar op de sensor een aarde kabel apart moet aangelegd worden hebben inderdaad vaak 2 schroefaansluitingen waar je bijv een kabeltje met oogje op vast kunt maken.

feit dat de temperatuurmeter het wel doet maar de druksensor niet kan wijzen op een probleem met de sensor. heb je ze vastgemonteerd in de adapterring met loctite oid? misschien is er iets voor de sensoropening gekomen


Autogauge. Het zijn inderdaad die met een moertje en een aarde draad. Ze zitten niet vastgedraaid met loctite, maar met teflon. Alleen lijkt het mij dat als de sensor geblokkeerd wordt hij juist minder druk aan zou geven en niet maximaal uit zou slaan. Morgen kan ik eindelijk testen of het aan de draad ligt tussen de meter en sensor.. Hoop dat dit de oplossing is.
Afbeelding
Gebruikersavatar
turbulence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 5868
Lid geworden op: 14 aug 2004, 00:03
Locatie: Wolvega (fryslan)
Contacteer:

Bericht door turbulence »

ja, die ken ik wel ja...

RBcartuning verkocht die ook volgens mij...

zitten inderdaad 2 connectors op, en bij de ground aansluiting staat dat plusje met die 2 streepjes eronder...

dus of het is de bekabeling of de sensor
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
Gebruikersavatar
SstennizZ
Pilot
Pilot
Berichten: 887
Lid geworden op: 25 feb 2007, 20:40
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Bericht door SstennizZ »

turbulence schreef:ja, die ken ik wel ja...

RBcartuning verkocht die ook volgens mij...

zitten inderdaad 2 connectors op, en bij de ground aansluiting staat dat plusje met die 2 streepjes eronder...

dus of het is de bekabeling of de sensor


:shock: Dus bij de ground staat het aarde symbool? :P Haha dan staat waarschijnlijk de G voor gauge.. :P Dus zitten ze verkeerd om..
Afbeelding
Plaats reactie