How to: civic projectors
Moderator: Moderators
How to: civic projectors
Ik ben zoals jullie gezien hebben van de week druk bezig geweest om de how to van de civic projectors te kopieren van Alex (Alex, nog heel erg bedankt!), foto's overhalen, nog wat extra foto's gezocht etc. etc.
Ik moet zeggen dat mijn handen beginnen te jeuken.
Wat vinden jullie ervan? Stem in de poll en/of reageer!
Ik moet zeggen dat mijn handen beginnen te jeuken.
Wat vinden jullie ervan? Stem in de poll en/of reageer!
- Marcel_mx3
- Super-Pilot
- Contacteer:
- NightQrawler
- Pilot
Dezelfde informatie staat ook op senshi, ongeveer hetzelfde op mx-3.com, op de duitse mx-3 site, cardomain etc. etc.
De informatie is de drempel niet, maar het feit dat je iets moet gaan kopen van bijna 200 euro en er dan in moet gaan hakken en zagen. Bovendien heb je ook nog de mensen die geinspireerd maken en mooiere dingen gaan maken dan beschreven, bijvoorbeeld met andere lampen.
De informatie is de drempel niet, maar het feit dat je iets moet gaan kopen van bijna 200 euro en er dan in moet gaan hakken en zagen. Bovendien heb je ook nog de mensen die geinspireerd maken en mooiere dingen gaan maken dan beschreven, bijvoorbeeld met andere lampen.
- Marcel_mx3
- Super-Pilot
- Contacteer:
mx almere schreef:Dezelfde informatie staat ook op senshi, ongeveer hetzelfde op mx-3.com, op de duitse mx-3 site, cardomain etc. etc.
Koplampen ala Generation 2.....

Marcel_mx3 schreef:mx almere schreef:Dezelfde informatie staat ook op senshi, ongeveer hetzelfde op mx-3.com, op de duitse mx-3 site, cardomain etc. etc.
Koplampen ala Generation 2.....
Zo iets...

Deze is gefotoshopt, maar als je er genoeg werk in stopt..... het ziet er wel goed uit!
- Marcel_mx3
- Super-Pilot
- Contacteer: