vris stuk?
Moderator: Moderators
vris stuk?
heb een probleem met mijn motor
ik denk iets aan mijn vris kleppen omdat het geluid van daar komt en ook ong. bij het toerental is dat die opspringen
heb er een filmpje van
Click
iemand een idee wat het juist kan zijn?
ik denk iets aan mijn vris kleppen omdat het geluid van daar komt en ook ong. bij het toerental is dat die opspringen
heb er een filmpje van
Click
iemand een idee wat het juist kan zijn?
i live my life for a mx-3
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer:
ja joh, misschien is het wel een krukas lager, haal die ook maar even los voor de zekerheid
ga anders gewoon even naar de garage om het zeker te weten... ik heb het vaak niet zo op '''vriendjes'' die zeggen, kan dit en dat wel zijn..
nu wil je je halve blok openhalen omdat maat van je zegt dat het misschien iets met je kleppen is.
just my 2 cents

ga anders gewoon even naar de garage om het zeker te weten... ik heb het vaak niet zo op '''vriendjes'' die zeggen, kan dit en dat wel zijn..
nu wil je je halve blok openhalen omdat maat van je zegt dat het misschien iets met je kleppen is.
just my 2 cents
Ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
ik bedoelde een klepstoter;)
kon er ff niet meer opkome
ben ook langs de garage geweest vandaag en die zijden dat die ene tik idd ne klepstoter is
maar die zwaardere die je op het filmpje hoort wrs een lagerschaal van de drijfstang is
dat word dus een nieuw blok erin lepelen
kon er ff niet meer opkome
ben ook langs de garage geweest vandaag en die zijden dat die ene tik idd ne klepstoter is
maar die zwaardere die je op het filmpje hoort wrs een lagerschaal van de drijfstang is
dat word dus een nieuw blok erin lepelen

i live my life for a mx-3
- turbulence
- Super-Pilot
- Contacteer: