Het is nu een maandje terug dat ik de swap naar de KLZE heb laten doen. (echt een aanrader voor iedereen)
Vraag me af of er ook een chip is voor dit blok. Eigenlijk gaat het nu hard zat maar nog meer vermogen is altijd leuk

gr Louis
Moderator: Moderators
Louis schreef:-spruitstuk ( 300 euro )
-katvervanger ( 90 euro )
-underdrive pulley ( 80 euro)
-vliegwiel afdraaien. ( beter voor fidanza gaan 300 euro)
-PBV (100 euro, als je een goeie neemt tenminste)
-thermal spacers (120 euro)
en als je dieper in de buidel wilt tasten kan je ook gaan voor een stroker kit. (geloof losse stroker kit 1200 dollar, maar dan ben je er allesbehalve al)
Welke winst is hier ongeveer mee te halen en ongeveer de kosten?
De klze ligt er net in dus het geld is wel een klein beetje op. Maar dan heb ik een idee hoeveel ik moet gaan sparen en hoeveel winst ik ermee pak.
MarcX3 schreef:snap alleen nog steeds niet waarom iedereen een katvervanger en freeflow neemt en eventueel de middendemper ook nog weghaalt
tis geen turbo motor.
de 2,5 heeft tegendruk nodig maar stow je er een katvervanger en freeflow onder heeftie veel minder tegendruk.
reden waarom die meestal vervangen worden is omdat men denk dat je met een freeflow opeens 20 pk erbij hebt maar t enige wat je er meestal bij krijgt is een bult geluid.
De meest optimale uitlaatsetup voor de 1.8 is de orginele setup van de fabriek. 2,5 zul je even moeten kijken hoe en wat maar helemaal demperloos heeft totaal geen nut, haal dan de piping weg vanaf de onderpijp heb je tzelfde effect en gelijk een puur v6 geluid