Spuitwerk vraagje

Alles over Optische Tuning of vragen hier over

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
woytek
Pilot
Pilot
Berichten: 633
Lid geworden op: 25 jan 2007, 13:31
Locatie: Nieuw Lekkerland

Bericht door woytek »

1200 euro een auto spuiten? :roll: Lijkt me moeilijk als je geen oom hebt die kan spuiten. Ik heb dat dus niet, en moet ik wel naar een bedrijf toe.

2000 euro zal je dan sowieso aan zitten en ik vind dat het gewoon niet waard, je krijgt het er nooit uit. Ik ga binnenkort wel mijn mx-3 helemaal poetsen met een machine en ik hoop dat het kleurverschil daardoor meevalt.

Het lijkt dan ook wel een nette prijs te zijn, en ik ga binnenkort wel even beslissen.

PS. als ik hem laat spuiten, dan word ie wel weer rood want dat blijft gewoon de mooiste kleur! :mrgreen:
Afbeelding
Gebruikersavatar
SstennizZ
Pilot
Pilot
Berichten: 887
Lid geworden op: 25 feb 2007, 20:40
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Bericht door SstennizZ »

woytek schreef:1200 euro een auto spuiten? :roll: Lijkt me moeilijk als je geen oom hebt die kan spuiten. Ik heb dat dus niet, en moet ik wel naar een bedrijf toe.

2000 euro zal je dan sowieso aan zitten en ik vind dat het gewoon niet waard, je krijgt het er nooit uit. Ik ga binnenkort wel mijn mx-3 helemaal poetsen met een machine en ik hoop dat het kleurverschil daardoor meevalt.

Het lijkt dan ook wel een nette prijs te zijn, en ik ga binnenkort wel even beslissen.

PS. als ik hem laat spuiten, dan word ie wel weer rood want dat blijft gewoon de mooiste kleur! :mrgreen:


Stuur op het 323F forum Little Dragon even een berichtje. Hij kan je auto voor een mooie prijs (dacht zelfs rond die 1200 euro) helemaal laten spuiten en dan weet je 100% zeker dat het goed gebeurd.
Afbeelding
yellow
Moderator
Moderator
Berichten: 668
Lid geworden op: 02 jun 2005, 21:06
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door yellow »

SstennizZ schreef:
woytek schreef:1200 euro een auto spuiten? :roll: Lijkt me moeilijk als je geen oom hebt die kan spuiten. Ik heb dat dus niet, en moet ik wel naar een bedrijf toe.

2000 euro zal je dan sowieso aan zitten en ik vind dat het gewoon niet waard, je krijgt het er nooit uit. Ik ga binnenkort wel mijn mx-3 helemaal poetsen met een machine en ik hoop dat het kleurverschil daardoor meevalt.

Het lijkt dan ook wel een nette prijs te zijn, en ik ga binnenkort wel even beslissen.

PS. als ik hem laat spuiten, dan word ie wel weer rood want dat blijft gewoon de mooiste kleur! :mrgreen:


Stuur op het 323F forum Little Dragon even een berichtje. Hij kan je auto voor een mooie prijs (dacht zelfs rond die 1200 euro) helemaal laten spuiten en dan weet je 100% zeker dat het goed gebeurd.


Hoe weet Woytek dat dan 100% zeker?
Gebruikersavatar
woytek
Pilot
Pilot
Berichten: 633
Lid geworden op: 25 jan 2007, 13:31
Locatie: Nieuw Lekkerland

Bericht door woytek »

Tja dat vraag ik me ook af, maar als ik naar de 323f kijk van 'Little Dragon' dan ziet dat er erg goed uit. Ik heb hem iig een berichtje gedaan!
Afbeelding
Gebruikersavatar
martinenijenhuis
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 3346
Lid geworden op: 23 dec 2003, 11:17
Locatie: Dronten

Bericht door martinenijenhuis »

RichMX-3 schreef:spuitwerk kost gewoon centen, doe het goed of doe het niet zeg ik altijd zelf..


Kijk dat zijn teminste echte woorden!! :bier:
Ik ben het er helemaal mee eens!!

Groetjes M&M
Mijn hart, mijn ziel, mijn allesie

Afbeelding
Gebruikersavatar
WhiteFinish
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6833
Lid geworden op: 01 jan 2005, 19:32
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1991
Locatie: Abcoude
Contacteer:

Bericht door WhiteFinish »

Ja, kwaliteit kost nu eenmaal geld.

Je kan soms geluk hebben zoals Raymond, maar Pieter heeft het ook goedkoper gedaan en heeft er toch een beetje spijt van achteraf (zoals ik meekreeg).

Vraag gewoon bij verschillende bedrijven in de buurt na wat het kost en wat voor kleurverschil er te verwachten valt. Beslis vervolgens wat je gaat doen ;)
N20 is like a beautiful women with an STD: you wanna hit it but your afraid of the consequences
MX3Pioneer
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 59
Lid geworden op: 13 apr 2009, 21:09
Locatie: N/A

Bericht door MX3Pioneer »

een oude koe, titel klopt er ook bij

ik zag op MX-3.com de kleur Ruby Mica. Erg mooie kleur, maar ik weet niet of een doorsnee spuiter weet wat ik bedoel met Ruby Mica, kleurcode J4.. wat zouden jullei aanraden? langs een mazda dealer gan ,vragen waar zij spuiten of gewoon een spuiter vragen of ze weten wat ik bedoel...?
Gebruikersavatar
DJ_MIKE
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1852
Lid geworden op: 19 okt 2005, 16:05
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1992
Locatie: amersfoort

Bericht door DJ_MIKE »

je kan ook met die kleur code naar een echte verf winkel rijden .
die kunnen dit op zoekken.
welke algemene kleur code het is.
MX3Pioneer
Test-Pilot
Test-Pilot
Berichten: 59
Lid geworden op: 13 apr 2009, 21:09
Locatie: N/A

Bericht door MX3Pioneer »

define echte verfwinkeL ? :P
Gebruikersavatar
DJ_MIKE
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1852
Lid geworden op: 19 okt 2005, 16:05
Type Mazda: Mazda MX-3 2.5i V6
Bouwjaar: 1992
Locatie: amersfoort

Bericht door DJ_MIKE »

en winkel die allen maar verf verkoopt .
ook verf kan in lezen en zo voort.
niet een gamma of zo
Plaats reactie