achterlicht kap links

Alles over Optische Tuning of vragen hier over

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
[[Orry]]
New member
New member
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 mei 2008, 05:26
Locatie: middelharnis

achterlicht kap links

Bericht door [[Orry]] »

hallo gelijk even voorstellen ben orry 18 jaar en rijd nu bijna 7 maanden mx3 1.8 v6

had en vraagje over mijn linker achterlicht ben laatst tegen een paaltje opgereden achteruit :nut: verder geen schade alleen de buitenste plaat van mijn licht.

heeft iemand nog zon kap liggen ergens want bij mij in de buurt zijn weinig slopen en geen van allen hebben ze een mx3

met vriendelijke groet
Orry Bolle 8)
Gebruikersavatar
BlackSheep
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2109
Lid geworden op: 13 dec 2005, 22:11
Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
Bouwjaar: 1998
Locatie: Maastricht

Bericht door BlackSheep »

1 post is genoeg !!!

Lees de mededelingen op het forum en je had kunnen lezen dat er wat problemen zijn met de software op de server. Je krijgt na plaatsing van een post een foutmelding, maar je post is wel geplaatst. Niet op back klikken en nog eens posten.

Check altijd ff je eigen topic na plaatsing, had je ook kunnen zien dat je je eigen post meerdere keren heb geplaatst, die kun je dan ook zelf weer weg halen.

Mod-Team
Fullsize
Co-Pilot
Co-Pilot
Berichten: 432
Lid geworden op: 05 mei 2006, 22:22
Locatie: oldambt
Contacteer:

Bericht door Fullsize »

Wordt het ook niet eens tijd om die storing te verhelpen? Dit duurt al wel een maand of 2 en het voorkomt dat je in rood dat soort reacties moet geven.
WRX, 3"full stainless, HKS SSQV, Apex'i TT, Zeitronix wideband, projectors, oil press temp& boost metering
Gebruikersavatar
Yence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1085
Lid geworden op: 21 mei 2004, 23:42
Locatie: Roosendaal
Contacteer:

Bericht door Yence »

Heb je fabrieks of altezza achterlichten? Voor een paar euro heb al een complete achterlicht unit (standaard). Alleen de kap vervangen is lastig werk en weegt niet echt op tegen de kosten van het vervangen van de hele unit. Daarbij zijn er zat mensen die nog een extra setje hebben liggen thuis.
Op de sloop zal je ze idd niet snel vinden.
Gebruikersavatar
BlackSheep
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2109
Lid geworden op: 13 dec 2005, 22:11
Type Mazda: Mazda MX-3 1.6i
Bouwjaar: 1998
Locatie: Maastricht

Bericht door BlackSheep »

Fullsize schreef:Wordt het ook niet eens tijd om die storing te verhelpen? Dit duurt al wel een maand of 2 en het voorkomt dat je in rood dat soort reacties moet geven.


Helaas is alleen Marcel in staat deze op te lossen. En hij heeft hier nog geen tijd voor gehad. Wij hebben allen geen toegang tot de orginele bestanden. Voorlopig moeten we het er maar mee doen, we mogen blij zijn dat het forum nog op deze manier kan draaien.

Het is gewoon wat meer zorgvuldiger posten, kan voorkomen dat een post dubbel staat, dat is niet zo heel erg, die verwijderen we gewoon, maar een post ruim 8 keer herhalen is wat overdreven, vandaar mijn reactie.

Back ontopic
Gebruikersavatar
[[Orry]]
New member
New member
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 mei 2008, 05:26
Locatie: middelharnis

Bericht door [[Orry]] »

ok ja dat dacht ik al dat het6 moeilijk te vervangen was die plaat maar heeft iemand nog ergens zon unitje liggen dan ?

met vr groet orry
Gebruikersavatar
Yence
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1085
Lid geworden op: 21 mei 2004, 23:42
Locatie: Roosendaal
Contacteer:

Bericht door Yence »

Plaats anders ff een post in het kopen/verkopen forum, daar heb je meer kans dat iemand reageerd.
RichMX-3
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 2281
Lid geworden op: 29 aug 2006, 17:35

Bericht door RichMX-3 »

[[Orry]] schreef:ok ja dat dacht ik al dat het6 moeilijk te vervangen was die plaat maar heeft iemand nog ergens zon unitje liggen dan ?

met vr groet orry

stuur harrie (scary) eens een pb.
ik heb tijd terug zijn altezza's overgenomen zonder de plastic kappen.
misschien heeft hij die nog liggen.......
S14 >> 311,9 BHP @ 6505 rpm and 379,0 Nm @ 5345 rpm << << Vroeeeeemmmmm Ptssssshhh >>
Gebruikersavatar
V6peter
Super-Pilot
Super-Pilot
Berichten: 1551
Lid geworden op: 13 nov 2005, 18:07
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

Bericht door V6peter »

Ik zal eens gaan graven,heb misschien wel wat voor je.
Plaats reactie