als de timing niet goed staat , dan sluiten en openen de kleppen totaal verkeerd met de compressie slagen
vandaar dat het kan dat je ook zoals ik al eerder zei , de compressie slag door de inlaat terug kan verwachten
toen ik um op tijd had gezet draaide die weer goed rond ( de bougi's waren er aldie tijd uit) dus kan nie zo zijn datie door de compressie slag vast liep iig het voelde alsofie door iets niet verder draaide, maar nu draaidtie weer normaal rond maar ga zowizo de kleppen chekke op lekheid er komt alleen een beetje een raar droog langs elkaar schurend rubberig geluid bij de zuigers vandaan als ik um ronddraai maar de wanden zijn 100% clean mis dat dit komt doordatie lang stil heeft gestaan...... maar als ik goed begrijp kan er weinig mis mee zijn?
na een lange tijd met drukke dagen heb ik tog de koppen eraf gehaald en ben tot de conclusie gekomen dat er 2 inlaat kleppen krom zijn.... ik heb besloten het hele blok maar gaan te reviceren.
op de zuigerveren en drijfstanglagers na aangezien het onderblok met 1 vingertje rond gedraait kan worden.
Dat je het blok met 1 vinger kan ronddraaien, zegt niets over de staat van de drijfstanglagers en zuigerveren. Versleten lagers draait makkelijker rond dan nieuwe...